- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U nás v Zubří též hrůza... co Vám budu povídat.
Nedivím se, že povolali V3S, ono je to asi to nejvíc terénní co tam mají. DEZAci tam budou mít moderní náklaďáky, SDH v okolí Tatry nebo Avie. Aspoň myslím. Na brodění ty auta nejsou stavěné.
Tak nejen kolega z kadaňských kasáren, ale i z Afghanistánu....
jiste...vzdyt jde o spolecensky velmi vyznamne tema a co kdyby ctenari meli vic a presnejsich informaci nez autor
má maximální brodivost asi 1100 mm, teda pokud se pamatuji dobře. V podstatě jde jen o to, aby se voda nedostala do sání vzduchu.
, díky tomu poráží v terému i tatru. Také při povodních se velmi často osvědčuje lépe než těžká auta. Ale v zimě v závějích jsou nejlepší ruská auta, už nevím jak se jmenují, taková s dlouhým čumákem.
ZIL - žerou 100 litrů na 100km V.Kroupa
je pravda, že dokázala vejtřaska volantem zlomit ruku řidiči?
Tak to jsem nikdy neslyšel, ale je fakt, že něco jako posilovač řízení ta holka neměla... V.Kroupa
V Jarcove....tam bydlim. Bohuzel,ted sa tam nemozu dostat z Valmezu.