Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

V.Bill

17. 5. 2010 19:37
Nedivím

U nás v Zubří též hrůza... co Vám budu povídat.

Nedivím se, že povolali V3S, ono je to asi to nejvíc terénní co tam mají. DEZAci tam budou mít moderní náklaďáky, SDH v okolí Tatry nebo Avie. Aspoň myslím. Na brodění ty auta nejsou stavěné.

0 0
možnosti

Sergeant

17. 5. 2010 15:22
No toto

Tak nejen kolega z kadaňských kasáren, ale i z Afghanistánu....;-)

0 0
možnosti
KN

paffffffka

17. 5. 2010 15:39
Re: No toto

No, to spíš ne ;-D

0 0
možnosti
K-LP

Krokodýl - laureát Pulitzera

17. 5. 2010 14:47
A zde též diskuse,

;-D

0 0
možnosti
VT

Vlad III. Tepes

17. 5. 2010 14:59
Re: A zde též diskuse,

jiste...vzdyt jde o spolecensky velmi vyznamne tema a co kdyby ctenari meli vic a presnejsich informaci nez autor ;-D

0 0
možnosti
W

Wild..Dog

17. 5. 2010 14:17
V3S

má maximální brodivost asi 1100 mm, teda pokud se pamatuji dobře. V podstatě jde jen o to, aby se voda nedostala do sání vzduchu.

0 0
možnosti
SS

strycek-Joe s.r.o.

17. 5. 2010 14:01
V3S-ka vítězí svou lehkost

, díky tomu poráží v terému i tatru. Také při povodních se velmi často osvědčuje lépe než těžká auta. Ale v zimě v závějích jsou nejlepší ruská auta, už nevím jak se jmenují, taková s dlouhým čumákem.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

17. 5. 2010 14:10
Re: V3S-ka vítězí svou lehkost

ZIL - žerou 100 litrů na 100km;-D V.Kroupa

0 0
možnosti
DK

Fonon

17. 5. 2010 13:04
zeptám se znalých,

je pravda, že dokázala vejtřaska volantem zlomit ruku řidiči?

0 0
možnosti
B

Bucharovic

17. 5. 2010 13:06
Re: zeptám se znalých,

Tak to jsem nikdy neslyšel, ale je fakt, že něco jako posilovač řízení ta holka neměla...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
MK

Martin Kavka

17. 5. 2010 12:31
Jak kdesi?

V Jarcove....tam bydlim. Bohuzel,ted sa tam nemozu dostat z Valmezu.

0 0
možnosti