- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vy snad neznáte obvyklý postup?
- ve vhodnou chvíli, když provoz trochu poleví, je vyhlášena "humanizace prostoru"
- uberou se pruhy, přidají šikany a retardéry
- dopravní zátěž trochu stoupne
- překvapivě zúžené místo s více semafory pojme méně aut než dřív a ani davy cyklistů hrnoucích se novými cyklopruhy to nevyváží
- plná ulice popojíždějících aut není pěkná, je zapotřebí více humanizovat
- nová pravidla parkování, ubrání parkovacích míst
- stále ještě sem někdo jezdí autem?
- tak další kolo "zlepšení" ... (třeba pěší zóna)
Proberte to s kolegou blogerem Humlem. Ale on má teď plnou hlavu toho Senátu :-)
zajímavý, že tam, kde jsou semafory vyloženě ,,do počtu", jako na Sicílii, tam člověk za celý den bouračku nevidí, zatímco v Praze denně tak 2-3:)
Taky nejspíš přestaly existovat "zelené vlny". Tam, kde v rámci zklidnění provozu ubrali pruhy, jsou nastavené nové semafory tak, že na jednom se rozjedete na zelenou a vidíte před sebou další, na kterém padá červená.
Řekl bych,že to bude tim,že přes prázdniny začalo spousta oprav = uzavírky, ktere většinou pokračují hluboko do podzimu (typicky Korunovační ). A díky temto dílčím problémům pak "stoji cela Praha"
Kdyby to bylo v Brně, typoval bych to jako cílený vopruz na řidiče.