- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč se prosím tě tolik rozčiluješ pro nic ? Tys tady do teďka nežil ?
¨
¨
Hlavně prosím tě už nelez na přímý slunce bez radionky ! Víš jaká je slunko sviňa - nečteš a nevíš.
( doufám, že mi to zase nějakej chytroprd vtahovačnej smaže )
než ses prokousal k tomu bordelu. Jedno slovo a tolik vomáčky kolem.
Chlape, máš ty vůbec řidičák?
Mám - skupina C, tedy motorka, osobák, náklaďák, traktor a zemědělské stroje. A co vy? V.Kroupa
se Kroupa bojí napsat už i slovo bordel svědčí o tom, jak to tu majitelé vedou. Ale že napsal vykřičený dům s velkým "V", to je teda.... pecka
do toho taháte Řeky? Jejich silnice jsou plné vápence, stejně jako třeba v Chorvatsku. Při dešti to ovšem hodně klouže. Alr kvalita "okresek" je dost tristní. Vy asi rozumíte všemu, co?
Aha, další, co nepochopil, že Řekové mně posloužili v článku čistě jako příklad naší ČESKÉ národní hlouposti, když si děláme z někoho pro něco srandu (z Řeků pro jejich ekonomické ,,úspěchy") a sami máme doma čurbes prvního řádu... Ježíši, proč já tak nemám rád tohle vysvětlování... V.Kroupa
V tomhle vedru se jinak člověk moc nenasměje.
Takovy pekny tema a ani to karmu nevytahlo... Jeste par clanku a budete za Kvasnou :-)
......Takže ty kecy do diskuse nakonec píše snad jeho stará ?.......
A nebo jeho brácha
Ahoj Vláďo.
Řečtí i čeští řidiči si asi nemají moc co vyčítat, poněvadž, co se týká nehodovosti, jsnou na tom obě země zhruba stejně. Tedy stejně blbě, bohužel (na chvostě zemí EU).
Co se týká kvality povrchů silnic a dálnic, v Řecku by ty naše české povrchy neobstály - logicky kvůli 40 stupňových teplot. Pokud vím, tak se v Řecku právě kvůli vyšší tepelné odolnosti, přidává do asf. povrchů mletý mramor.
Díky tomu jsou povrchy tepelně odolnější. Na druhé straně, za mokra jsou zas více kluzké.
Kdo tam budete na dovolené řídit, a budete mít smůlu na déšť, mějte tuto skutečnost na mysli - za deště to tam klouže. Proto také místní za deště velmi zpomalují.
Brouk Pytlík VK nejenže řídí planetu, ale rozumí i řecké dopravě.
nejprve si o věci něco zjistit, než začnete s hospodskými plky? Ona část dálnice se vlivem vedra neroztekla, jak píšete, nýbrž se jedná o místo, kde se stýkají dva různé povrchy. Betonový a asfaltový. Jelikož beton má větší roztažnost, tlačí na povrch asfaltový, který se tudíž pod jeho tlakem na svém okraji zvlnil a vytvořil bouli. Ano, je to technologická chyba, dnes již víme, že tyto přechody mezi jednotlivými povrchy mají být ukončeny přechodovými kovovými hřebeny, jaké se používají u mostních spojů. Současná technologie však byla převzata od Němců, kteří se také spálili. Nebudete nám tady snad ale tvrdit, že Němci jsou příkladem šlendriánu, že ne, p. Kroupo? Vy zkrátka musíte žvanit do všeho a za všech okolností.
Vasco, již bylo probíráno níže a dříve, ale bezvýsledně Kroupa nenašel argument, tak se odmlčel Asi spisuje nový článek na téma koupání v bermudách..
se přímo překonáváte. V takovém vedru a dokážete napsat dva tak skvělé články.