- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neni treba hned zakazovat, ale vyvodit pouceni. Ohrozena mista, tedy zahradky, domky, navsi a podobne by slo ohradit temi prenosnymi betonovymi rantly, nebo protitankovymi jezky. Ony jsou teda prenosne jen autojerabem a je to vice hradba nez co jineho, ale poradatele by je meli zajistit a rozmistit.
K poslednímu odstavci. U nás vždy rozhodují zastupitelé o schváleni trasy Rallye.
Že se stala tragedie na místě kde to bylo nepravděpodobné není ale důvod k tomu aby se závody omezovaly. Takovéto výkřiky mají za následek skutečnost, že jsme čím dál víc svazováni všelijakými vyhláškami, nařízeními, omezeními apod. Život občas končí předčasně. Zvykněte si na to. Není důvod kvůli tomu omezovat všechny ostatní, ničí život tím nezachráníte.
Myslím, že TOHLE, obzvláště ty polední tři Vaše věty, byste asi rodičům těch mrtvých dívek nenapsala, natož abyste jim to řekla do očí... I když co já vím, neznám Vás...
Automobilové závody kdekoliv jinde než za uzavřeném závodním okruhu nesou VŽDY vysokou míru rizika. Skutečně bezpečné místo na takové trati asi těžko najdeme. Pokud je skutečně pravdou, že auto mimo trať vyhodil poryv větru, tak se takové neštěstí může stát kdekoliv a diváci by neměli stát blíže, než nějakých 150 metrů od trati. Jinak se bezpečnosti diváků na podobných závodech nedocílí.
A nejhorší jsou autobusy. Zatímco od roku 2000 při zavodech rally zemřelo 14 lidí, tak v roce 2003 na Nažidlech při nehodě autobusu jich zemřelo 20. Jen při jedné nehodě.
Ach, zas po bitvě generál... Váš článek působí tak, že jste se o tom bavil už před válkou s panem okresním hejtmanem.
Jinak smrt těch holčin je děsivá, těžko si jen představit něco podobného, ale vaše úvaha je taky kapku podivná. V obcích se pade jezdí běžně proto, protože tam přebíhají lidi přes silnici, jezdí auta ve dvou směrech a nikdo to nehlídá. Nevím, proč by to za patřičných opatření nešlo jinak. Jestli byla ta opatření v tomto případě dostatečná nebo ne, kdo či co "za to může", to si posoudit netroufám, protože na rozdíl od vás nevidím do všeho.
Vladimíre, tak jsem pro Vás něco našel. http://www.rally-bezpecne.cz/ , všimněte si, která místa jsou značena jako nebezpečná, kde by lidé neměli co dělat. Jsou to veškeré zatáčky, dále místa, kde hrozí skoky aut, což se týká a výjezdúuna horizont apod.
To aby zakázali i atletiku. Ve městě taky ostrým oštěpem házet nesmím a tady se s ním najednou hází na staďáku, kde sedí pár tisíc lidí. A když to ještě házej amatéři, no to jeje! Jako jsem dalek toho, abych zlehčoval smrt těch holek. To v žádném případě. Někdo (dost pravděpodobně pořadatelé) udělal chybu a měl by si to vyžrat. Ale jenom proto, že nemáte rád tenhle sport si plácat játra nemusíte.
Srovnávat automobilové rallye s hodem oštěpu je tak nějak mimo míu - sorry.
chyba je taky v tom, že závodící diletanti co sednou jednou za rok do smrtícího auta co mají jako hobby takhle můžou ohrožovat lidi. Kdyby to byli profíci, tak se jim to zřejmě nestalo, jenže jaké může mít nějaký advokátek schopnosti k takovým jízdám? Měli hrát paint ball a ne tohle
Chyba není v rally, je to v lidech. To, že se při těchto závodech jezdí na veřejných komunikacích rychleji, než je tam normálně dané, je tím, že během těchto závodů to nejsou veřejné komunikace a tudíž nespadají pod vyhlášku o provozu na pozemních komunikacích.
Tragická smrt těch cérek se jistě dotkla každého, ale rozhodně za to nemůže ona soutěž. Chyba je vždy v pořadatelích a nebo lidech, kteří stojí tam, kde stát neměli.
Chyba je v tom, že pár zapálenců pro své hoby a uspokojení svého ega ohrožuje svým počínáním spoustu ostatních lidí, a staví svůj zájem závodit nad zákony. Lidé, kteří v těch obcích, kde se podobné akce konají, a kteří tam žijí, jsou chudáci, protože jim někdo upírá jejich právo na veřejný pohyb jen proto, aby se pár maníků mohlo polácat na rameni na stupních vítězů