- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto neustálé "zahušťování" Prahy mi už dříve vadilo natolik, že jsme se před jedenácti lety odstěhovali na venkov a máme klid. Volných silnic je tu dostatek, parkovacích míst též a dobrá práce je tu také.
Staví se a stavět bude, např. v Praze 8 Karlíně a Libni - Čertovém vršku, v Praze 11, Chodovec, ve Vysočanech, Kbelech a v dalších přibližně 17 lokalitách. Ceny bytů se budou pohybovat od cca 3 700 000 - 17 800 000. Občanská vybavenost a dostupnost hromadné dopravy je věc místních úřadů. Všechny tyto rozestavěné a plánované byty mají v projektu zabezpečený přístup pro všechny složky integrovaného záchranného systému dle zákona 239/2000 Sb. Více netřeba. :)
Všichni papaláši, kteří rádi zapomínají na tzv. občanskou vybavenost v okolí nově postavených domů, rádi argumentují třeba tím, že auto už má dnes přece skoro každý /což není pravda/ a na nákup si zajede a nebo tím, že si každý může nechat poslat až ke dveřím domu nákup přes internet a nebo tím , aby si každý domů pořídil dva, tři nebo 4 truhlové mrazáky, kde toho vejde více a nemusí do obchodu tak často.
No jo, ale kudy mají ta auta jezdit, když chybí i potřebné komunikace v potřebné kapacitě...?
Stejně tak to vidím na Cibulkách...
Košíře? Tam tudy jsem jezdil nahoru na Šmukýřku kdysi do práce. Tam, pokud vím, to bylo peklo s obchody. Jídlo se dalo sehnat až dole na Plzeňské ulici...
To je jednoduché. Představte si, že se staráte o cesty a za to dostáváte peníze, ať už se po nich jezdí, nebo nejezdí. To je případ státu. Budete mít v takovém systému nějakou motivaci starat se o ty cesty tak, aby se po nich co nejvíc jezdilo a aby se co nejméně opravovaly?
Proseka se to netýká. Už je celý zastavěný. Chybí už jen vládní čtvrť v Letňanech. Připomněl jste mi dobu studia a koleje na Jarově. Ale to bylo ještě před elektrifikací.
Vsadím se, že byste to tam dnes vůbec nepoznal...