Děkujeme za pochopení.
J81i83r88i 48B21o37r
Chcete říct že dělník ve Volkswagenu vydělá za měsíc 8 500,- Euro?
V32o66k15o28u98n 59V82l41a63d29i91m35i80r
Delnik tezko, ale technik ve tride 7/IV jiste.
J87a58r78o33s69l12a50v 15Z33a11j42i40c96e56k
Kde by uz Skodovka mohla byt, kdyby ji nedirigovali neschopni Skopcaci. Jak bylo uz jinde zverejneno, Volkswagen zacina mit obavy z konkurence Volkswagenu a proto zacina sam sebe dusit.
J45a79r14o34s66l53a80v 66H15a68l57u68z44a
Když jedno i druhé auto vyrobíte za 100 hodin, v jedné zemi vás ta hodina přijde na 300 Kč a v druhé na 1000 Kč máte na autu rozdíl 70 tisíc jen to fikne. Ziskovost "české" automobilky je jen obrazem toho, jak moc jsou ti, na české poměry, dobře placení zaměstnanci bráni na hůl .
J46a78r90o81s87l64a79v 93H35a19l25u51z35a
Proč by to nemohlo být ekonomické? Škoda jede na 100% a z auta, které se nevyrobí, není vůbec žádný zisk. Pokud máte volnou kapacitu jinde, je více než vhodné tam ty auta vyrobit, byť s menším ziskem. Proto, že pracovníci berou plat, i když nic nevyrábí a i jedno euro v zisku je lepší než deset mio v minusu.
R50o27m43a14n 84K68r62a36t95o82c24h66v67í37l
Když nemá ze SuperBu vůbec žádný zisk, tak když ho vyrobí v německu, tak z zisk už nebude vůbec žádnej.
P84a31v52e19l 74M11a66c14h35a41č28e53k
No, zvažte....
Pokud firma dělá takové, na první pohled, neekonomické opatření, musí k tomu mít jiné, pro firmu zásadní důvody.
Může se jednat o významné preventivní opatření, které je přípravou (ale nemusí, podle situace) na možné strukturální změny výroby v Mladé Boleslavi, popř. i na snížení výroby. Důvody si může každý dovodit.
- Počet článků 338
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2036x