Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J81i83r88i 48B21o37r

27. 11. 2017 11:47

Chcete říct že dělník ve Volkswagenu vydělá za měsíc 8 500,- Euro? ;-D

0 0
možnosti
VV

Delnik tezko, ale technik ve tride 7/IV jiste.

1 0
možnosti
JZ

Kde by uz Skodovka mohla byt, kdyby ji nedirigovali neschopni Skopcaci. Jak bylo uz jinde zverejneno, Volkswagen zacina mit obavy z konkurence Volkswagenu a proto zacina sam sebe dusit.

0 0
možnosti
Foto

Když jedno i druhé auto vyrobíte za 100 hodin, v jedné zemi vás ta hodina přijde na 300 Kč a v druhé na 1000 Kč máte na autu rozdíl 70 tisíc jen to fikne. Ziskovost "české" automobilky je jen obrazem toho, jak moc jsou ti, na české poměry, dobře placení zaměstnanci bráni na hůl :-/.

0 0
možnosti
Foto

Proč by to nemohlo být ekonomické? Škoda jede na 100% a z auta, které se nevyrobí, není vůbec žádný zisk. Pokud máte volnou kapacitu jinde, je více než vhodné tam ty auta vyrobit, byť s menším ziskem. Proto, že pracovníci berou plat, i když nic nevyrábí a i jedno euro v zisku je lepší než deset mio v minusu.

0 0
možnosti
RK

Když nemá ze SuperBu vůbec žádný zisk, tak když ho vyrobí v německu, tak z zisk už nebude vůbec žádnej.

0 0
možnosti
Foto

No, zvažte....

Pokud firma dělá takové, na první pohled, neekonomické opatření, musí k tomu mít jiné, pro firmu zásadní důvody.

Může se jednat o významné preventivní opatření, které je přípravou (ale nemusí, podle situace) na možné strukturální změny výroby v Mladé Boleslavi, popř. i na snížení výroby. Důvody si může každý dovodit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2036x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik