- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro realizaci Hedvábné stezky by byla nutná obnova infrastruktury v mnoha státech.
Jak jsme si zvykli, náš prezident byl z celé EU jediný kdo přijel jako hlava státu.
Na podobných akcích je vzácný jako Pučmeloun když jej zavřeli do flašky od okurek a on křičel že jej musí pustit neb je vzácný a jediný.
Hedvábnou stezku potřebuje především Čína.
Již nyní je obtížné všechno zboží které putuje do Evropy exportovat.
Po příp. vybudování kvalitní železnice a dálnic, k čemuž věřím nikdy nedojde bude doprava mnohem snažší.
V jednotlivých zemích by se podílela na výstavbě a kromě ekonomického vlivu by značně rostl i její politický.
Co takhle dobudovat dálnici do Vídně, či severní cestou do Ostravy?
Nebo přípravu na železnici do Pekingu můžeme začít obnovou železnic tak, aby rychlíky na hlavních tratích jezdily běžně rychlostí 200 km/h.
Přál bych si, aby zvítězil rozum a prezident řešil hlavně domácí problémy.
Rusko, Čína, Gruzie, Azerbajdžán a další současné spřátelené země se bez nás jistě obejdou.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!