Děkujeme za pochopení.
J42a46n 55R50á79ž
Z praxe: Mám plug in hybrid. Motivací k jeho koupi bylo, že naprostá většina mých jízd je do 30km a že baterie lze nabíjet z normální zásuvky.. Takže inzerovaných 40-45 km dojezdu jen na baterie, se mi jevilo jako dostačující.
Reál: V zimních měsících byl dojezd max. 25km a tedˇ se mi po úplném nabytí baterií objeví údaj o dojezdu 42km, ale po ujetí 6km na nákup, se ukazuje dojezd 32km a po návratu domů, čili po ujetí 12-13 km je na display údaj o dojezdu 25km. A to se jedná o úsporný typ jízdy v příměstském provozu.
Dospěl jsem k názoru, že údaje o maximálním dojezdu aut na baterie se nedají brát vážně, s čímž by měl každý zájemce o koupi automobilu s elektromotorem počítat.
P55a11v70e47l 35D70v52o37ř31á60k
Já mám u benzinového Suzuki psanou spotřebu 7 l na 100 km, a přitom se pod 10l nemůžu dostat. Abych to taky dal k soudu?
Ono je potřeba se na to podívat jinak. Ta chyba není v principu elektromobilu, ale v nesolidnosti výrobce.
J76a48n 44R51á30ž
Jediné auto, se kterým jsem se někdy dostal na spotřebu udávanou v TP, byl před čtyřiceti lety koupený Fiat 127, kde jsem se na inzerovaných 6,5l/100km tehdy občas dostal. A rozumnou spotřebu udával v prospektech i BMW , kde jsem se s X5 na průměrnou spotřebu kolem deseti litrů, když jsem jel rozumně, taky dostal. Jinak u ostatních aut, a že jsem jich mělr od různých výrobců na desítky, ani náhodou!
S28t14a21n37i56s95l35a75v 50Š96e86v26e43č49e40k
je evidentní, že soudci, kteří si také pořidili elektrovehikl, se také cítí podvedeni a nasštváni.
L14u35b92o65š 36U73l39r34i80c42h
"Nejsem nadšený diktátem Bruselu, jenž nám cca 5 let vnucuje drahé elektromobily s mizerným dojezdem."
Môžete popísať ako konkrétne vám vnucuje Brusel drahé elektromobily s mizerným dojazdom?
V40l27a35d82i96m62í76r 32H67a23v41r43á23n32e34k
Nesmyslné emisní limity pro klasické vozy...výsledkem jsou tříválce, auta prošpikovaná různými asistenty, o které nestojím (start/stop, asistent jízdního pruhu).Ještě před dvěma roky se dal klasický Golf koupit za 390 000,dnes...610 000.
D30a35l30i49b48o54r 19S87t89y55s
Včera mi jedna dealerka, která dostala hybrid, dokazovala na firemních datech, že spotřebu má stejnou jako předtím v normálním autě....
T50o54m77á24š 55F87l78a39š93k26a
Tohle bych zase nebral nijak směrodatně. Klasický hybrid je dobrý pro častou akceleraci, tedy typicky pro jízdu ve městě. Dealeři ale většinou jezdí dlouhé trasy a tam hybrid ztrácí smysl. Tady bych se hybrida zastal.
T77o98m91á53š 44F20l92a74š35k98a
Takový optimista bych nebyl. Německý soud (taky pravomocně) rozhodl, že když řidič nastavoval v Tesle stěrače prostřednictvím dotykového displeje a zavinil nehodu, tak za to může automobilka díky nevhodnému ovládání. A mizí z aut velké displeje a vrací se tlačítka a páčky?
M69a22r70t41i15n 48R19a84k42o86u30š
Jenze to je jiny pripad. Tam se resilo kdo muze za nehodu. Tady je najednou situace, ze v Rakousku budou muset vyrobci udavat realny dojezd, nebo prestat prodavat. Protoze jinak si koupim auto a pak ho se ziskem vratim. Coz neni spatny obchodni model pro zakaznika, ale pro vyrobce uz to tak vyhodny neni. A jak vyrobce pak vysvetli, ze do Rakouska dodava auta s mensim dojezdem nez treba do Nemecka, kde podobny soudni vyrok neexistuje a tak se zatim udava dojezd nerealny.
B39o44h36u55m18i97l 18M21i35c61h13a28l
No, ona v horách vyjde udávaná spotřeba u spalovacího motoru? Taky ne, že? To by mohl každý horal udělat stejně s jakýmkoliv autem.
S16t55a31n42i76s15l37a61v 44J61e90l85e38n
Snížení dojezdu v horách asi zajímavý námět na výzkum.
Elektromobil sice může cestou dolů rekuperovat (takže nabere zpět desítky procent toho, co předtím spotřeboval cestou vzhůru), ale na druhou stranu je těžší (takže do kopců zase spotřebuje o dost víc energie než auto se spalovacím motorem), a v zimě má vyšší spotřebu kvůli topení a nižší kapacitu nádrže kvůli mrazu.
- Počet článků 338
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2036x