- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V 57 vteřinách této reklamy je ukrytý protimluv dnešní doby..
Psa si mnozí z nás pořizují,aby nebyli sami a snaží se, aby hafík pocítil jejich péči a lásku.
Místo toho jej páníček velice brzy ráno opustí,i když jak je patrné,myslí na něj i v práci.
Ne dříve než za cca 10 hodin se vrátí domů. Smutného pejska si okamžitě udobří,když vytáhne z tašky konzervu a nasype mu její obsah do misky.
Nebylo by lepší,aby ti,kteří uvažují o pořízení domácího mazlíčka zvážili, zda na něj budou mít dostatek času? Pro pejska je jistě lepší,pokud stráví den, kdy je páníček zaměstnán běháním po zahradě. Zavřený mezi čtyřmi stěnami, to musí být pro něj stresující zážitek...
Tak mě napadá, že pokud to vyhovuje psům, můžeme to samé za pár let aplikovat na dětech.
Zdroj:
https://www.youtube.com/watch?v=2eeLQSb9kM0
Pozn. Na youtube má reklama 830 000 shlédnutí,59 palců nahoru a jen 4 proti...mě je spíše líto pejska.
Další články autora |
U Borského parku, Plzeň - Jižní Předměstí
14 500 Kč/měsíc