IDNES.cz se pomalu, ale jistě mění na reklamní doménu, v níž nakrátko problesknou zprávy..

Ano, reklama je všude kolem. Čím méně s ní souhlasíme, či v lepším případě tolerujeme, tím plíživěji všude vleze. V rádiu už jsem alergický na reklamní sdělení typu: Který obchodník je opravdu levný...? Za volantem mě v centru 

stále častěji oslní velkoplošné zářící tabule s dalším zbytečným zbožím.

Často se mluví o bezpečnosti na silnicích, avšak i tyto děsivé obrazovky musí někdo povolit...?

Namátkou na křižovatce U práce, v Sadech pětatřicátníků či kolem Plazy.

Když takto "načatý" přijdu domů ,řeknu si, copak je nového?

Na IDNES mě zaujme článek podle názvu ,inu rozkliknu jej.

Až následně zjistím, že se jedná o Prémiový obsah.

No nic, bez toho budu živ.

Ejhle...Lewandowski se třikrát trefil v Lize mistrů, podívám se alespoň na góly.

První reklamu ještě se skřípěním zubů snesu...ale ta tradiční druhá už je nad moje síly...

Sbohem IDNES, je čas se přejmenovat.

IDNES a tisíc reklam.

 

Autor: Vladimír Havránek | středa 1.12.2021 13:57 | karma článku: 29,06 | přečteno: 564x