- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěší zóna Norimberk. Stánek s věhlasnými norimberskými klobáskami.
Buclatá Wirtin mě totálně ignoruje a šmudlá cosi na telefonu. Konečně mě vezme na milost a strčí mi "Drei in Weckla", zjišťuji že bohužel notně zuhelnatěné..., ani nepoděkuje za peníze, načež se obrátí k vedle zevlujícímu týpkovi a praví mu něco jako "Aní důmali, što sdělajut éto..."
Zírám - keine Wirtin, no báryšňa...
Mam podobnou zkusenost. Ne z hotelu, ale s taxikari. Na jare jsem musel dv mesice dojizdet denne do nemocnice. Prvni mesic prebrala zdravotni pojistovna dopravu tam i zpet od spolecnosti kterou jsem si vybral. Taxikari zvonili vzdy par minut pred dohodnutym casem odjezdu. Dopravnim prostredkem bylo vzdy auto s hvezdou na chladici. Druhy mesic mi pojistovna zaridila taxikare Vsevoloda XXYY. Hned prvni den jsem ho po ctvrthodine cekani pred domem musel shanet telefonem. Zadne slovo omluvy a hned se ptal zda mluvim rusky. Aby aspon castecne dohnal zpozdeni hnal to pak v zone 30 vic nez stovkou. A dopravni prostredky nizsi stredni trida z Volfsburgu.
Čekal jsem na ty změny v Rakousku, možná jsem to přelítl a uniklo mi to, resp. pokud jste myslel ruské vlastnictví hotelu ?
Ano, dosud jsem se s tím nesetkal. Také množství zavřených penzionů a hotelů, ale to je zřejmě důsledek covidu.