- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://downloads.cbn.com/cbnnewsplayer/cbnplayer.swf?aid=17933
možná i krapet více
No počkáme si na nějakou uniklou nahrávku,že demoklracie je blud co říkáte.potom budeme soudit.
Co jsou to ty "naše civilizační hodnoty" a co víc je s nimi islám v rozporu víc, než třeba judaismus nebo hinduismus? A na základě jakého zákona chcete vlastně výstavbu mešity (či její zřízení v existujícím objektu) zakázat? Máme nějaký "Zákon na ochranu civilizačních hodnot"? Nebo si myslíte, že spravedlnosti bude učiněno za dost, když si vymyslíte nějaký důvod zástupný, nějakou byrokratickou kličku? Tomu pak chcete říkat demokracie?
A čím se vlastně lišíte od Wilderse, Kusáka, Gellerové atd? Vždyť chcete dělat úplně to samé a říkáte to samé - jen kulantněji, aby to znělo rozumně a umírněně.
No já doufám na rozdíl od vás že se od Wilderse neliší.A je to samozřejmě v pořádku.
Další, co si chce honit politickou kariéru na vděčném tématu. Takových už bylo, takových ještě bude..
... jenže s tím dlouho nevystačíme...
vůči ideologii, která má nesnášenlivost přímo ve své podstatě a splňuje všechny znaky trestného činu podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod - § 356 trestního zákoníku ....
Judaismus?
"Muž či žena, v nichž by byl duch zemřelých nebo duch věštecký, musejí zemřít. Ukamenují je. Jejich krev padni na ně." (Tóra, Leviticus 20:27)
"Syn Izraelky se rouhal Jménu a proklínal. Nato ho přivedli k Mojžíšovi. Jeho matka se jmenovala Šelomít, dcera Dibrího, z pokolení Danova. Nechali ho u stráže, aby zjistili rozhodnutí podle Hospodinova příkazu. Hospodin promluvil k Mojžíšovi: Vyveď toho, kdo proklínal, ven za tábor. Všichni, kdo ho slyšeli, položí ruce na jeho hlavu a celá pospolitost ho ukamenuje." (Tóra, Leviticus 24:11-14)
proč by si muslimové nemohli vyznávat své náboženství. Islám určitě není militantnější než judaismus.
Islám totiž není kompatibilní s naším právním řádem a civilizačními hodnotami. Toto je zásadní a skutečný problém. V ideálních podmínkách je částečně překonatelný. K těm má ovšem současnost velmi daleko.
Jednoduše, stručně, srozumitelně a hlavně velmi trefně. Karma jak Brno.