O Škodě Octavia jste už asi slyšeli...

Každý den se ozývá z televizních přijímačů tato věta, která oznamuje začátek agresivní reklamy, mířící cíleně na naše tradice. Místo Škody Octavia nám nabízí jiné tradiční "české" auto s logem ve tvaru  vrávorajícího písmene H.

To, že se auto vyrábí v plechovkách umístěných na průmyslových zónách v Česku ještě ty kluky z Jižní Koreje neopravňuje k tomu, aby své výtvory nazývali českým výrobkem.V tomto případě není důležité, že česká škodovka má daleko větší tradici než jihokorejské automobily. Jde mi hlavně o to, kdo dal mandát Jižním Korejcům a jejich místním nohsledům, aby se v naší zemi posmívali lidem, kteří si koupí naší Škodovku. Historicky si  ještě vzpomínám, že byla od stejného zadavatele reklama , která končila větou:  A Váš soused z Mladé Boleslavi bude táááákhle malinký...

Že to pustí v televizi je smutné , ale dobře - peníze dělají divy. Trochu mne však zaráží, že Rada pro rozhlasové a televizní vysílání toto ponižování českého národa snese.

P.S. Když mi skončil pětiletý leasing na nové auto s ohnutým písmenem H za pořizovací cenu 650.000,- Kč tak mi majitel autobazaru řekl toto:

Já vám ten šrot za kilo tedy vykoupím , ale věřte mi, pouze v případě , že si u mne vyberete jiný vůz...

Auto nebylo bourané , pouze opotřebené běžným užíváním a najeto něco přes 120.000 km. / Takže vlastně téměř na kolenou /

Čas nezastavíš :)

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Odstraněný Uživatel | pátek 19.8.2016 15:59 | karma článku: 24,44 | přečteno: 1082x