- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Copak zakazování, ale nesmyslné přikazování se již z minulého století line politickým rozhodováním jako červená nit až do dnešních dnů.. Nevěříte? Již od roku 1979 (totalita, netotalita) s našich krajinách je občan povinen dvakrát za rok ve dvě hodiny ráno vstát a pootočit všemi hodinami o 60 minut vpřed. Na podzim ve tři hodiny a vzad. Nevěříte? Viz text vládního nařízení, které se opírá o § 1 zákona č. 54/1946 Sb.(!):
Doslovase ve vládním nařízení praví:
Vtěchto dnech o druhé hodině středoevropského času se posunouhodiny na třetí hodinu letního času. JARO.
Vtěchto dnech o třetí hodině letního času se posunou hodiny nadruhou hodinu středoevropského času. PODZIM.
Myslim, ze by pro zacatek bohate stacilo prestat cyklistum tolerovat jizdu po chodniku. Nejednou jsem byl zrovna prave na Praze 1 svedkem toho, jak straznik na chodniku na posledni chvili uskakoval pred jedoucim cyklistou, aniz by potom mel potrebu to jakkoliv resit.
Tady je jasně vidět ta socialistická schizofrenie. Zastupitelé prostě nemohou jen sedět na zadku, dloubat se lžičkou od kafe v uchu, držet hubu a nedělat nic. Tím by totiž občanům nejvíc pomohli, ale to oni nechtějí. Dál už by to bylo sprosté.
Nemá být zakázána jízda na kole v centru. Pouze má skončit nesmyslné řešení umožňující cyklistům jízdu po nejfrekventovanějších pěších trasách v centru.
Pro cyklisty to bude ve většině případů znamenat zajížďku nejvýše pár set metrů.
Nebojte, .... V nerozorné jednotě s Eurosajuzem a pod vedením eurokomise dosáhneme v brzku zákazu všeho.....
díky EU se zatím máme mnohem lépe než jsme se kdy měli.....všimla jste si??
A jsme zase u těch svobod. Onehdy jsem kráčel po chodníku v centru Prahy a jakési dvě maminky v družném hovoru řešily tak intenzivně VKV nebo OVRZ, že to do mě jedna naprala kočárem. Tržná rána na noze a citlivý komentář dotyčné ženy: Neumíš koukat, debile? Plyne z toho fakt, že kočárek na chodníku je také potenciální nebezpečí... A včil mudruj!!!
Je nás prostě moc, no a když se nechceme rozmnožovat, tak zavolají cizince.
. Pokud mladým maminkám a důchodcům vadí kola, neměli by se v Praze vůbec pohybovat.
Zdroj: http://vitjansa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=609499
a tohle myslíte smrtelně vážně? víte co by se tím všechno vyřešilo, nemuseli by se stavět nové byty, lidí v Praze by ubývalo až na tolik, že by se vyplatilo zbourat Metro, protože by bylo ztrátové....MHD by přestala jezdit neměla by koho vozit..........pak by se zakázali kola a začali bychom jezdit po Praze na koních..to by bylo smradu....
tuto vaši větu si přece nemůže myslet nikdo vážně ano v deliriu
Asi skutečně nemáte přehled. Všude, i tam kde je automobilový provoz minimální narazíte na cyklisty jedoucí po chodníku. Ve zmiňovaném centru města se to stává neúnosné, ale stejně nejsem příznivcem zákazu. Ti cyklisté by to měli pochopit sami, že na pěších zónách se jezdí max. rychlostí chůze. A proč vlastně na váš článek reaguji. Kdo se nechce setkávat s cyklisty na ulicích má vyrazit do lesa. V pražských lesích cyklisté jsou také.
lidé nepochopí spoustu věcí..protože se jevy a situace neustále mění...a tak je nutné regulovat....nebo chápete přesně všechny finanční produkty, všechny chemikálie na čištění a v potravinách a tak dále...to nikdo nezvládne...a tak musí přijít regulace a regulace je nějaký příkaz, zákaz nebo limitování něčeho...
a to je v pořádku...jinak bychom byli všichni dávno mrtví
̈
viz Contergan a viz praktiky Rockefellera z dob, když se ještě ropa dopravovala cisternami po železnici...velmi poučné...
a tak je nutné uchránit chodník pro chodce a nepovolit udělat z chodníku závodní dráhu pro "okolované"
ono stačí jak nesmyslně se vyřítí někdo na kole po chodníku a vjede přímo před auto--zažil jsem mockrát ....
Připadá mi, že za chvíli bude zakázán celý druh, kdysi nazván Homo Sapiens.