Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

..... žišikriste,- taky Ein Kessel Buntes si snad ani nezasloužíme,- nebo jóóó;-D!)

0 1
možnosti
MK

To bylo na začátku března řečí, že se upraví normativy pro počet žáků ve třídách (hygienické a všechny možné...) škol a školek.

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=787620

To byla taková euforie, kdy se všichni předháněli, co kdo víc naslibuje. Btw. neznám normativ pro počet žáků, ale vím, že ve třídách mých dětí je 30 dětí, z toho jsou tam 3 děti s IVP, pomáhá jim asistent pedagoga, jako učitelka bych se bránila přijmout další školáky, už takhle je to náročná práce. A to že ředitelé odmítají navyšovat počet žáků ve třídách, považuji za rozumné. Třídy nejsou nafukovací - a je jedno, o jaké dítě se jedná. Rozumnější by bylo navýšit počet tříd - někde to dělají, mají-li podmínky, ale nelze to všude. A co se týká docházení nebo dojíždění na větší vzdálenost, bych neřešila vůbec. České děti dojíždějí též. Sám píšete, že jedna dcera byla ve třídě s 32 žáky, druhá už jen s 22. Zkuste se zeptat učitelek, která varianta je lepší? A je jen dobře, že je ve třídě dětí tak akorát, učitelka se jim může lépe věnovat, má klid na práci.

3 1
možnosti
VB

To je ono, klid na práci.

2 1
možnosti
HH

Statut uprchlíka s dočasným povozem nedělá nárok na školní docházku za 3 měsíce. Podmínkou by na víc měla být přiměřená jazyková výbava.

Pán se nesmí divit. Dojíždění se týká i českých dětí.

3 1
možnosti
JL

Mně se nezdá že je to tak tragické a stát a občané nedělají nic. Naopak stojí to spoustu peněz, hodně dobrovolníků Ukrajince ubytovalo a poslali lidé miliardu korun. Posíláme tam zbraně. NIC vypadá jinak. Zajímalo by mě pro srovnání, zda USA hned 2 měsíce poté, co mexické děti vstoupí na jejich území, jsou hned poslány do základních škol. Pochybuji.

3 0
možnosti
Foto

Pokud dítka zvládnou "američtinu", tak není problém. Řada latinoameričanů, co v USA žijí už řadu let, ji nezvládají také. :-)

0 0
možnosti