- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až se to rozšíří po celé zemi, bude vlastně zbytečné si kupovat auto.
Pokud budu bydlet třeba v Mníšku pod Brdy, tak vím, že zaparkovat budu moci jen tam.
A když sednu do auta a vydám se jinam, najdu tam jen parkování vyhrazená pro místní a možná - ovšem beznadějně obsazená - i několik míst, kde budu moci zaplatit za možnost parkování v nějaké hodinové sazbě.
Bude tak vlastně znemožněno parkování kohokoliv, kdo pochází odjinud.
Ideální stav - každý ať zůstane doma.
Nebo ne?
Nebude, pokud si vezmete priklad ze zemi, kde to funguje, u zdejsich velkych mest jsou na periferii velka parkoviste a pravidelny "shuttle bus", , ktery dovazi lid do mesta, caste je spolecne uzivani 1 auta "sharing", maji to dokonce na aute velkym napisem car sharing a nekteri zamestnavatele pridavaji financni castky a je to danove vyhodne.
Nejpodstatnější souvislost jste neuvedl. Rezidenční parkování je přijatelné pouze v případě, že jsou zbudována záchytná parkoviště v perimetru města v takových místech, která jsou obsluhována veřejnou dopravou a parkovací lístek posádku opravňuje k využití veřejné dopravy
Tématem článku je nepřijatelnost rezidenčního parkování.