- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Do restaurací chodím velmi často a známí o mně říkají, že jsem velmi náročný host.
Proto si dovolím vyjádřit názor, že v tomto případě je chyba na Vaší straně. A nechci tím tvrdit, že restaurace, kterou popisujete je v pořádku.
Pokud bylo Vše tak jak ve svém příspěvku píšete, pak absolutně nechápu z jakého důvodu jste v restauraci setrvával. Nejjednodušším řešením je prostě odejít.
Poté můžete kontaktovat vedení či majitele a jim své námitky přednést. Samozřejmě je v pořádku když o svém, zážitku napíšete, ale opravdu mi chybí ve Vašem blogu informace o jakou restauraci jde.
Existují i další řešení situace, to však samozřejmě záleží plně na Vás jak se v dané situaci zachováte. Obávám se, že tímto způsobem nic nezměníte.
A jak tvrdím: "Jsou to moje peníze, které v restauraci utrácím a chci za to kvalitní služby a jídlo. Pokud to nedostanu, restaurace moje peníze neuvidí".
Jednou se má zkusit všechno a udělat si kompletní obraz. Jak chcete přednést námitky když se akorát otočíte na podpadku?
Svatba bude jinde a je vyřešeno
Zvyšuji karmu za ty chybějící podkladové talíře pod polévku a chybějící ubrousky k polévce. Tak za tohle bych na rozdíl od autora blogu dal obsluze už rovnou přes hubu. A předpokládám správně, že dřevěné špachtličky ke kaviáru taky nebyly a muselo se to jíst lžící?
Někomu, jak se zdá, stačila jedna lžíce na předkrm, polévku, hlavní jídlo, moučník i ten kaviár. Stačí ji otřít do gatí a hubu do rukávu.
Já myslím současný trend, říká se tomu "zážitková restaurace".
Bohužel asi toto normální celkem je. Nebo možná ne normální, ale rozšířené. "Máte rezervaci" bez pozdravu tu a tam taky od obsluhy zažiju. Občas možná někde chybí věšáky, ale všiml jsem si velmi rozšířené obliby hostů dávat si bundy přes opěrátko židle, což moc nechápu - blbě to vypadá, zdá se mi to nepohodlné a překáží to při vstávání od stolu na toaletu - ale lidi to prostě takhle rádi dělají. Navzdory k tomu, že jsou věšáky k dispozici. Smradlavý pes upřeně čumící člověku do jídla je taky radost. Osobně rovněž nesnáším, pokud se nedonese ke stolu jídlo najednou, ale někomu dřív, někomu později (nemyslím rozdíl cca 1 minuty). Někdo pak jí, druhý musí sedět a čekat. Není až tak výjimečné, že druhému donesou jídlo ve chvíli, kdy první dojídá.
Bohužel, člověk si musí dávat trochu pozor na to, kde se rozhodne poobědvat, nemá-li nízké nároky.
Ano, teď již budu připravenější. Je to věc i ženy, aby byla připravena, že se otočíme a půjdeme.
Mě se zdá, jako by Vás podnik něčím naštval a začal jste na něm hledat chyby všude.
Mimochodem, jestliže někdo začne ve vietnamské restauraci vysvětlovat, že se jídlo nosí najednou, neměl by vietnamské restaurace navštěvovat. Vietnamci prostě mají jiné zvyky (jediné, co bychom od nich měli vyžadovat, jsou české hygienické zvyky)
Víte, byl jsem ve viatnamské restauraci (jiné) a dal si jídlo a nechtěl jsem do toho papriku. Za týden jsem přišel znovu a obsluha sama řekla...aha, vy do toho nechcete papriku.
Jídlo horké, příbory, normální talíře. Myslím, že Češi by se měli někdy u nich učit, jak na zákazníka.
Jinak jedno vysvětlení a už nikdy to nedonesli zvlášť. Tady by ten majitel začal diskutovat, že je to nový trend a součást konceptu.
Nechápu to lkaní,při prvním pocitu nespokojenosti jste mohl odejít a ještě jste vydržel se dívat na zapáchajícího psa,no hrůza pane autore
Silácké řeči. Nechcete dělat konflikty a kazit si den. Po této zkušenosti ano.
Dobrý postřeh a můj je z konce odkazu na blog ......Jenže mi jsme jen chtěli za své peníze normální služby. Arogantní až to bučelo...
Proces služby - je postaven na vyvolání důvěry a příjemnosti. Proces, na jehož konci nemůže zůstat vítěz a poražený = Naopak vzájemně uspokojeni účastníci. Vznikne základ předpokladu, že se to bude opakovat ! Lze vyvolat masivními investicemi do prostředí - Nicméně i tím, co nestojí ani 1 Kč! Prvotním základem, je pak úsměv a pozdrav! Základ základu - pro vyvolání následné komunikace. Mj., Zadarmo! Pokud je pes, absolutně první služba je - Mu přinést misku vody! Ohyb obsuhy pod stůl a společnost zjihne! Ještě se neřeklo ani jedno slovo a kontakt je navázán! Slouží nám i hřbet ohýbají! Vlastník se v kanceláři může trápit jak chce - Ten dojem vyvolává prvotní nárazníkový bod. Věšáky jsou s minimálním nákladem. Kus prkénka + levno háčky na zavěšení - Přímá pobídka hosta = Odlož si a bydli zde co nejdéle! Hoduj a pak si běž ulevit - Kabinky nemohou být uzamčené - Pak jde o lustraci hosta ! Vyvolali jsme u tebe potřebu, ale nejlépe s kabátem v ruce ji běž vykonat na ulici za roh! Toto je základ rozmístění "Svých zbraní", pro následný proces! Teprve poté jde o kuchyň a ceny. Má to končit tak, že u hosta je vyvoláno onen pocit - Zřejmě mne tady zase ošulili - účet - Nicméně bylo to takové příjemné a bezva = Přijdu zase! I dceru tady budu vdávat! I cosi navíc přihodím ...
no já nevím ale když se mi někde nelíbí a navíc mi servírka řekne že nemají právě to jídlo na které mám chuť tak bych se zvedla a šla pryč
Přesně tak. Stéjné jak autor popisuje situaci se psem. No a co, že mám objednáno? Prostě je tu pes, což se mi hrubě nelíbí, ale pokud to restaurace toleruje tak si vyberu podnik, který toto neumožňuje.
Pes mohol kedykoľvek vyštartovať a niekoho pohrýzť - a prečo by to preboha robil ? Ked vidíte psa, hned vás napadne iba toto ? Asi ste ešte v živote nepohladil žiadneho psa. Mňa napadlo x ľudí, ale nikdy žiaden pes.
Pokud se podíváte na starší blogy pana Baráka tak zjistíte, že je na psy vyloženě vysazený a je přesvědčený, že každý na něj chce zaútočit a pokousat ho.