- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je výhoda malých měst, kde není tolik rozhodnutí na úřední desce, a dá se lépe sledovat vyvěšená rozhodnutí. Proto asi většinu obyvatel malých měst netrápí, že něco nedostanou, třeba to vyřízení námitky. Navíc je na menším městě, obci plno neoficiálních kanálů, i starosta třeba chodí k lékaři...
Jenže ta věc se týká Brna. Jak se zdá to projednání bylo odloženo kvůli pandaviru, tak nevím kdy se co začne počítat.
Když tak po bude monitorovat můj advokát.
Město v územním plánu naplánovalo na soukromém pozemku územní rezervu pro potřeby MHD. V podstatě na pozemku jiného vlastníka zřídí stavební uzávěru a to bez jakékoliv náhrady. Tento stav trvá více jak 25let.
Ano, i toto je možné v demokratickém státě.
Vazeny autore, jedine reseni jak zamezit hloupostem v celem pravnim systemu tohoto statu je prevzit kompletni verzi zakonu nektereho statu z vyspele zapadni civilizace (Rakousko, Svycarsko, Nemecko ap.), kde zakony proverene praxi funguji. Muselo by se zacit Ustavou a pak zrusit vsechny zakony z doby socialismu (je jich opravdu hodne), ke kterym poslanci jen pridali prilepky a k prilepkum dalsi prilepky. Na tomto jsme se shodli s Vasim kolegou panem Kammem. Proc vymyslet neco, kdyz zakony na stejne pravni zalezitosti jsou jiz jinde v praxi osvedcene? Ale neceho podobneho se tady nedockate, protoze poslanci se socialisticko-komunistickym vzdelanim by se citili zbytecni. A taky by je to pripravilo o vedlejsich prijmy, protoze ruzni jejich sponzori-lobiste jim davaji ukoly, jak zakon upravit, aby toho sponzori-lobiste na nem co nejvice trhli. Moc Vam jeste dekuji za Vas predchozi blog, ktery jen dosvedcuje, ze bolsevicke videni temne historie tohoto statu zacina byt minulosti. Jsem z 1/4 Rakusan po babicce a hodne jsem cetl o tom, co se zde po r.1918 a predevsim 1945 delo a kdo je za to odpovedny. Jeste jednou diky.
Pane Baráku, územně plánovací dokumentace včetně jejích změn musí být ze zákona (stavebního) projednána s veřejností. Pro počítání lhůt stanovených zákonem je rozhodný den konání posledního veřejného projednání.
O průběhu veřejného projednání vede pořizovatel písemný záznam. Stanoviska, námitky a připomínky se uplatňují písemně. Pořizovatel musí také doložit, jak se s nimi vypořádal.
Veřejnost může být při pořizování návrhu územně plánovací dokumentace zastupována zmocněným zástupcem veřejnosti.
Doporučuji Vám prostudovat si příslušné pasáže stavebního zákona a pokud nejsou ustanovení zákona dodržena, máte možnost se obrátit na nadřízený orgán.
Děkuji, ale nic z toho nerozporuji. Žiji ve světě, kde podám námitku a má být o ní rozhodnuto s odůvodněním a poučením o odvolání. Kde budu sledovat jaké je poslední veřejné projednání? V případě Brna to vůbec nedovedu určit. Proč bych to měl sledovat já a ne aby mi toto sdělil orgán?
Takže již sám zákon je špatně procesně (ono nedoručování) a samozřejmě věcně (manipulace se soukromými pozemky snižující jejich hodnotu bez odškodnění).
Pokud to tak dosud funguje. použil jste správný nadpis.