- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hmmm, zajimave :) Ono zalezi na nalade, me se zebricky meni podle nalady. Rozhodne bych se podepsal pod Americkou krasu a Amelii. Amores taky jo... Jinak podle toho vyberu bych za sebe doporucil ke shlednuti Profesionala s Belmondem, a hlavne, jestli jsi jeste nevidela, tak Bertolucciho kousek Svudna krasa (Stealing beauty). Kdyz jsem byl v tvym veku, tak me ten film naprosto dostal a ted (po sesti letech ;) ) jsem ho nedavno videl znovu a dostal me jeste vic... mj. me od ty doby strasne se*e, ze uz mi neni tolik ,jako kdyz jsem ho videl poprvy :)
Za me jsou potom krome vyse jmenovanych v zebricku treba jeste Forrest Gump, Dr. Strangelove, Prelet nad kukaccim hnizdem, Uzasnakovi, Pulp Fiction... je toho moc :)
velice pekny vyber filmu,krome amelie a nauce o snech sem videl vechno,nektere vicekrat a musim uzna,komu se tyhle filmy libi tak za neco stoji:)ja vim je to blbost ale mozna na tom neco je
.... super výběr. Už u minulého blogu jsem zmínil díla Babel a 21 gramů, super rejža, fakt že jo. Pokud se tohle líbí, možná bych doporučil ještě Crash režiséra Paula Haggise. Z režisérů pak ještě mám rád Martina Scorseseho a Michaela Manna, občas ještě něco od Scottů ... no, je toho hodně - film, to je pestrá oblast života, zvláště, pokud v člověku zachová nějaké dojmy :-)
Amelie ujde,U konce s dechem jasne!Americka krasa ano!Amores perros jasne,zbytek nic moc.Nevidel jsem Nauka o snech,a Fontana.Co dal?10 knih?Sem s nimi
Spíš 10 spisovatelů.. 10 knih nenamačkám :D ale určitě to sepíšu co nejdřív
Leni.
ja osobně jsem viděl Svit, Fontánu a Americkou krásu..
Všechny ostatní snad kromě Brouka, mám v plánu už pěkně dlouho
snad se někdy k nim dokopu... a tvůj článek byl jeden takovy maly kopanec
díky