- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to už desítky let stejné! Nejprve výstražná světla (abyste nebyl na přejezdu, když padají závory), pak teprve závory. Obráceně: nejprve se zvednou závory (ale červená znamená vždy stát) až po chvíli zhasne červená. Vše řízeno pozicí vlaku.
No - a teď Váš problém: Vlak po jedné koleji projel, přejel místo, kde je dán pokyn ke zvednutí závor. Jenže v tom okamžiku byl v opačném směru vlak v sektoru, kde sepnul výstrahu červenými světly. Jenže nebyl ještě v sektoru spuštění závor. Proto se závory zvedly (případně jen zvedaly).
To podstatné opomíjíte! Na červenou se nejezdí!!! Ani v křižovatkách, i když široko - daleko nic nevidíme.
Naprosto špatně! Vše v tomto blogu je naprosto špatně. Proč číst plky od člověka, co neumí použít ani selský rozum.
No, tak jsme si ho přečetli a dáme na černou listinu, b..a.