Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Podle posled. údaje včera - testování žáků a učitelů v ČR dopadlo takto: z 50 000 testovaných zachyceno 20 tzv. pozitivních, v čemž ale mohou být i ty falešně pozitivní výsledky. Podobně to mají rakouské školy: z 1 mil. žáků 0,08 % pozitivních, u učitelů 0,2 %. Rakušané mají výhodu: byť se nemusejí testovat všichni zaměstnanci (jen úžeji vybrané profese), vídeňský správní soud rozhodl, že testování bezpříznakových je z vědec. hlediska nesmysl: žádný test není spolehlivý; jedině lékař smí konstatovat, že někdo je nemocný, nikoli nahodilý výsledek testu. A aby to mohl lékař konstatovat, musel by vidět příznaky nebo mít důvod. podezření, že bezpříznak. osoba se setkala s infikovaným jedincem. Stojí to mnohem více peněz, nejen nákup testů, ale i proplácení úhrad výkonů lékařů (pokud testují), činnost laboratoří atd.

1 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Rozhodla jsem se 1. března začít psát deník z lockdownu. Po vzoru čínské spisovatelky Fang Fang, která podávala report z desetimilionového Wu-chanu, který byl začátkem velkého průšvihu víc jak před rokem.

My, Češi, byli na jaře „best in covid“, od podzimu jsme tím velkým průšvihem pro změnu my. Konečně nejsme malí a bezvýznamní! Nemůžu podat objektivní, sociologickou sondu, protože jsme s rodinou prakticky už rok zavření doma. V chaloupce na jihu Čech, kam jsme se před 15 lety přestěhovali z Prahy.

Můžu jen napsat, jak tuto bezesporu významnou dějinnou etapu prožívám já.

Úžasnými ilustracemi můj deník provází naše 13 letá dcera Zůza.

Seznam rubrik