Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.

Přihlásit se

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Foto

Poprvé jsem letěl do Prahy a večer zpět s mým tátou v roce 1959 /bylo mi 10/, dvoumotorovým benzíňákem Iljušin-14. Zpátky jsme seděli nad jedním z motorů a z jeho tří výfuků šlehaly do tmy celou cestu přes metr dlouhé modré plameny nespáleného benzínu. Potom jsem i další léta létal různými typy letadel velmi rád a nalétal kilometrů ani už nevím kolik, ale bylo toho opravdu moc.

JM

J15a85n 55M35a90r47e35k

7. 6. 2025 19:48

tak koukám, že jste byl docela světoběžník, pane Šindeláři. Létání v letadlech vám vůbec nezávidím, nalétal jsem se také dost.

RK

Krásný to návrat do minulosti. Díky této vzpomínce se mi vybavil kalendář společnosti Interflug (tehdejší NDR), kde byl mimo jiné taktéž zachycen oběd a skutečně se to s dnešní nabídkou třeba Emirates nedá srovnat - to bylo skutečné stolování. Jinými slovy, vývoj někam směřuje, ale ne vždy a za každou cenu vpřed.

MV

litani mam rad. ostatne - jinak se do zemi, kdyz jsou dal a nemate moc casu na cestovani, nedostanete

a ty teplaky? kdyz letite 9 a vic hodin, teplaky jsou zachrana

krasny dalsi cestovani preju

Foto

Áno, Marku, tepláky a tričko.Nostalgia je síce pekná, ale ja si pamätám, že ako 14 ročná som letela z Prahy do Blavy a tak špatne mi nebolo zo šunkových roliek nikdy ako vtedy. A taktiež pri lete z Afriky-no coment. A to som tiež letela s mojou super sestrou, ktorá ma takto ešte mladistvú brávala. Tým chcem povedať, že aj vtedy to nebolo úplne extra špeciálne.

  • Počet článků 10
  • Celková karma 26,73
  • Průměrná čtenost 1980x
Psaní je mým koníčkem už řadu let. Zpočátku jsem tvořila jen "do šuplíku". Až po čase jsem se osmělila a pár svých literárních počinů dala přečíst přátelům. A ti usoudili, že bych se o své články mohla podělit. Třeba někoho potěší nebo přinutí k zamyšlení.
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.