- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den,
děkuji všem za reakce, za podporu.
Jsem asi největší rebel ve svém okolí, takže už je vše vyřízeno, i omluva (sice dodatečná, ale byla).
Posílejte stížnosti. Po několika v letech v zahraničí jsem si zvykl na určitý standard služeb, a nemíním ho snižovat. Pokud je prodavač/ka pouze mírně oprsklá, jsem oprsklý také; ve vážnějších případech píšu, uvádím jména, místa a čas. Zvláště větší společnosti si je umí velmi dobře ohlídat.
Škoda že jste tomu obchodu neudělala reklamu. Zasloužil by si zkrachovat. Pokud je prodavačka neochotná, nebo hrubá na "zdravého" zákazníka, je to neomluvitelné. Pokud na vozíčkáře, nevidomého, neslyšícího.... je to na přes hubu.
je to zrůdnost a snad ne pravidlo...doporučím poslat tento blog formou dopisu na vedení zníněných obchodů. Mám zkušenosti, že po takovém kroku se začínají dít věci.
To je mi hrozně líto, co to je za lidi? Ať si je prodavačka přepracovaná a špatně zaplacená jak chce, odmítnout vozíčkáře odvézt výtahem do patra na nákup je nehoráznost. Kéž se vám nic podobného víc nestane. Co napsat na vedení těchto obchodů? Aby se třeba snažili udělat víc pro lidi jako vy.
Tak to je síla. Čekala jsem nějakou veselou historku z nakupování a ono se Vám to změnilo v horor. Takoví lidé by měli jít na pracák, pak by si možná vážili toho, že měli práci. Ještě, že tu máme tržnice. Samozřejmě karmuju a přeju míň takových zážitků. Ludmila