- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vygúglujte si amerického vývojového psychologa Petera Graye- je to i česky. vysvětluje, proč je jednotné školství blbé, kdy se děti učí rády a kdy nerady, proč je ve škole šikana a spoustu jiných věcí z psychologie dítěte.
Větný rozbor je důležitý jak pro psaní koncovek, tak pro jejich dělení čárkou, hlavně v těch složitých pravidlech která určují kde se píše čárka před a.
Předvedl jste dokonalé nepochopení článku.
Začátek vyznívá, že se děti učí blbiny.. Je to tak? Možná.. V některých případech určitě. Ale Váš vývod, že se ty nepotřebné blbiny mají učit jen děti, které půjdou dál studovat? To je blbina na entou. Látka základní školy má být látkou, kterou musí všichni projít a zvládnout (v případě notorických propadačů jen projít). Kdyby tam mělo být něco, co nemusí všichni zvládnout, tak je hloupost děti povinně do té školy vůbec posílat a dávat jim nějakou náhradní látku. Můžou jít do učení dřív. Ale pokud někdo nezvládá látku, kterou by měli v základu všichni hůře či lépe zvládnout? ... Vlastně není studijní typ, samozřejmě.
P.S. Většina neupotřebitelných věcí, které jste ze začátku jmenovala, je důležitá kvůli psaní čárek;-)
Naprosto souhlasím... Ač s autorkou v mnohém souhlasím, výkřikem " Proč se proboha musí děti, které nepůjdou na střední školy učit takové podrobnosti?" vše dobré v článku zazdila. Pokud by se tato myšlenka (nedej Bože) někde chytla, kdo určí co je ještě "podrobnost" a co není? A proč nějak dělit poslední ročník ZŠ? Po absolvování základky se přeci dědi rozdělí na učně, průmyslováky, gympláky, atp...
protože by si Anička Šabatů stěžovala
Ode mne karma. Souhlasím s vámi, že se děti ve školách učí spousty zbytečností, naopak nesouhlasím, že by tomu tak dříve nebylo. Je mi přes padesát a asi 20 let jsem učil na různých typech škol. A ani v dobách mé povinné školní docházky nebyla běžná praxe testů různé obtížnosti obvyklá. Vy jste asi měla štěstí na školu a učitele.
To si delate srandu ne? My jsme vsechny tyto veci, ktere jste jmenovala, brali na zakladce. Na stredni jsme meli uz jen literaturu a sloh. Jinak samozrejme nejedna se o nic sloziteho a ty rozdily napr. mezi slucovacim a odporovacim pomerem jsou jsou celkem dulezita vec. Tedy ne dulezita v tom smyslu, ze by ji potreboval znat cizinec zijici v CR, ale pro presne vyjadrovani napriklad v urednich textech je to nutne. Je tomu tak proto, ze u urcitych textu (zakony, vyhlasky, uredni sdeleni, apod.) je nutne zabranit dvojsmyslnostem a nepresnostem, ktere pri bezne mluve tolik nevadi. A k tomu je treba znat perfektne vetnou stavbu. Samozrejme ne kazdy to uplne ovlada, ale jak rikam, rozhodne se nejedna o nic sloziteho.
Ve školství je bordel, jako v celém státě, vzpomínám si na paní ministryni školství Buzkovou, její ratolest chodila na soukromé gymnázium, proč asi, veřejná škola nebyla dost TOP? Asi věděla proč
..neobjevila jste nic nového...tohle už dávno pochopili i cikáni...vědí že pro podpis složenky s dávkami stačí tři křížky...a tak děti do školy neposílají vůbec....
Jednotná škola dětem ubližuje. Nadaným i nenadaným. Potřebujeme horizontální diversifikaci školství, aby se každému dítěti mohlo dostat maxima vzdělání odpovídajícího jeho schopnostem.
No to ani nezkoušejte někde říct, copak nevíte, že plamenní obránci cikánů bojují za jednotné školství od kolébky do hrobu?