Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jaruca

23. 1. 2009 17:04
Váížení diskutující, děkuji Vám za podnětnou,

velmi slušnou diskuzi, přeji Vám všem krásný víkend V Jaroslava Vavříčková

0 0
možnosti
R

reasec

23. 1. 2009 10:28
Já bych lidi zas tak nepodceňoval,

ano určité procento lidí se nechá odradit třeba od volby strany, která dle propočtů má prozatím velice málo hlasů, tudíž je pravděpodobnost neúspěchu a přesune se k podobné silnější.Ale není to tak dramatický. Co jsem měl možnost poznat, dost lidí je vlastně akorát natěšeno, že se jich někdo na něco ptá a oni mohou být na chvilku v centru dění, ale dost lidí je zase natěšeno, že může veřejné mínění poslat kamsi....;-)......proto je to asi vědní disciplina jak říká mammamia, kde je skóre stále otevřené.;-D

0 0
možnosti
K

Klapanec

23. 1. 2009 9:39
Postup přesně opačný!!!

Osvědčená metoda, kterou používá pan Paroubek je však ta, že sám včas oznámí veřejnosti, že kupříkladu 75%  je proti NĚČEMU. Vzápětí při průzkumu veřejného mínění nebo volbách, je tímto sdělením mnoho respondentů ovlivněno a nechce jít PROTI VŠEM. Volí tudíž s těmito 75%, protože vždy je lepší přiklonit se k "většině" než k menšině.

0 0
možnosti
M

mammamia

23. 1. 2009 9:37
mila bloggerko

vase uvahy jsou naprosto liche. marketingovy pruzkum ci pruzkum verejneho mineni, je samo o sobe temer vedni disciplinou. na jeho pochopeni by vam nestacilo jednodenni skoleni. na to je potreba byt specialne kvalifikovan a i tak to malo kdo dobre zvlada.

vase mineni vychazi z naproste neznalosti a laickych pocitu. proto priste, prosim, piste o vecech, kterym rozumite. :-)

0 0
možnosti
JK

MiroTR

23. 1. 2009 9:48
Re: mila bloggerko

No a právě proto, že to málokdo zvládá, ty průzkumy nejsou věrohodné.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

23. 1. 2009 9:02
Dám Vám i za pravdu,ale

všimněte si jak na průzkum reaguje(jedno kdo je u moci) vládní strana a opozice.

Chválí li průzkum vládu - opozice křičí,neobjektivní,na zakázku.....

Je-li průzkum pro opozici,ejhle vládní strana - neobjektivní,na zakázku....

Mě to někdy příjde jako s odbory,když stávkovali či vyhrožovali stávkou za vlády ČSSD(ano bylo to) byli v žoldu ODS,když jdou nyní proti vládě,tak to každý hodnotí jak jsou vždy s ČSSD.

;-DR^R^

0 0
možnosti
N

Nero

23. 1. 2009 8:48
Je to trapné

Moje vnučka se přes nějakou agenturu dostala k těm výzkumníkům.Donesla tiskopisy a že začne.Po několika otázkách narazila:Odpověď "a" pokračovat, odpověď "b" ukončit a najít jiného.(Tedy takového který odpoví a)Toto na více místech.

Máme dost známých kteří se také pobavili,dali nám tel.číslo(Pro případ dotazu zda byl uvedený tázán)...

No prostě,večer jsme k tomu sedli,vyplnili a dostala zaplaceno.Další spolupráci ukončila.

0 0
možnosti
M

mammamia

23. 1. 2009 9:34
Re: Je to trapné

vazeny pane. smali jste se naprosto zbytecne. to totiz melo sve oduvodneni. je to jen vas problem, ze jste nepochopili, jake...................

0 0
možnosti
FP

forhend

23. 1. 2009 8:23
Jestli dělají průzkumy jako TV Nova...

Před lety mne navštívil někdo s peoplemetrem v ruce a jeho první otázka byla:"A sledujete TV NOVA?" Když jsem odpověděl, že málo, tak se otočil se slovy:"Tak to vám to zařízení nedáme , vy byste nám to pokazil..."!:-/... Takhle se dělají kladné průzkumy...8-o

0 0
možnosti
VJ

velký jarda

23. 1. 2009 7:14
jste bystrá

a celý podfuk jste pochopila dokonale.

0 0
možnosti
J

jirkaknop

23. 1. 2009 7:18
Re: jste bystrá

Ano , má pravdu. Průzkumy jsou snadno ovlivnitelné i ovlivňující a jsou součástí mediální války stran.

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

23. 1. 2009 7:06
Co na tom nechápete?

Reprezentativní vzorek buďto je správně vybrán nebo ne. Pokud ne, výsledky průzkumu se výrazně liší nejen od reality, ale i od výsledků průzkumů jiných agentur - agentura pak ztrácí kredit. :-/

V čem máte problém? Myslíte si, že všechny agentury jsou podplacené, aby stejným způsobem manipulovaly průzkumy? 8-o

Nejčastější znehodnocení průzkumu není výběrem špatného vzorku populace, ale výběrem špatných otázek. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1163x
zvídavá, se smyslem pro cokoli, hlavně smyslem pro legraci a nadhled