- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
poradci zaradují. myslím, že se tak dá zlegalizovat spousta peněz. tedy obchodem s těmito právy...
Asi bych byl pro prodloužení ochrany autorských práv žijícím umělcům, to by mělo logiku, protože z toho oni sami profitují.
otázkou je co je vlastně za tím koncem toho "monopolu", spíš je to jenom v podstatě rezignace na to že už se ty autorská práva technicky skoro chránit nedají. Když už kapely nebudou moct získat hraním prachy, asi už žádná pořádná hudba jen tak nevznikne. Buď to bude komerční zvratek typu nějakých popíkářů. Na druhé straně budou zoufalci typu kapel na Bandzone
Mžete mi napsat jak prodloužení kopírovacího monopolu o 20let získají hrající kapely peníze. Většina autorů těchto děl už nežije a kopírovací práva k nim nevlastní.
Pozn.: pojem "autorská práva" je český výmysl. Podstatou zákona je COPYRIGHT, a ne AUTORRIGHT (nic takového neexistuje).
Dle mého názoru za prachy vznikají převážně komerční hlouposti. V podstatě jsou celá ta "díla" reklamou. Úspěch je nejvíce ovlivněn výdaji na propagaci. Kvalitní kapely a interpreti copyrigt nepotřebují.
Těch 100 miliard může být pouze iluzorních.kdo z mladých dnes bude nejen poslouchat ale hlavně draze nakupovat nahrávky Rolling Stones, Pink Floyd, Beatles....
jistěže je to iluzorní. Nicméně s kopírovacími právy se čile obchoduje. Někdo je nakoupil levně, teď prolobuje prodloužení a prodá dráž. Že z toho pak nebude očekávaný výnos je další věc.