Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Karlik1263

12. 11. 2008 9:20
Vasicku

Jak uz jsem rekl jste "Moron" Nevite on Americe nic tak se prosim o ni nepiste.Tady je nova generace ktera uz se davno nediva na rasu.Bily(a) Cerny(a) pary uz jsou normalni (znam dost sam).A tady na Floride v Kissimmmee kdyz Obama a Bill Clinton meli projev bylo tam 30,000 lidi bilych,Afro-Americanu.Hispancu a jinych. Amerika uz se zbavuje zhoubne rasistycke idelogie. Thank God

0 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

12. 11. 2008 10:28
koukám, že se to svazáctví

přeneslo i do USA. USA není jenom Florida, a 30.000 lidí je jen zlomek lidí. Nadšenci jsou vždy vidět nejvíce. Rozumím vašemu názoru a vím, že je rozšířený. Komunisté si v r. 1946 také mysleli, že s nimi všichni souhlasí. Většina jim dala i hlas. Budu psát co se mi zlíbí, bez jednostranných klapek na očích. Že tím naštvu komunistu mě vůbec nevadí.

0 0
možnosti
P

přezdívka13

6. 11. 2008 11:32
demokraté

je to paradoxní první černoch zvolen za stranu, která podporovala otrokářský systém:))))

0 0
možnosti
MB

marbo

7. 11. 2008 12:01
Re: demokraté

Demokraté totiž nejí s ničím problém jsou prostě tokoví aby jim to v dané situaci vyneslo co nejvíce

0 0
možnosti
_

_Pixie

6. 11. 2008 11:25
Mýlíte se se

a všechno je úplně jinak

0 0
možnosti
VD

vdanicek

5. 11. 2008 20:51
Nemohu souhlasit

Jde o zmenu v mysleni a chapani amricanu a ja doporucuji nejakou dobu zit v USA abyste pochopil mentalitu. Volby jsou tajne a k memu milemu prekvapeni se efekt OBAMA nekonal a to je svedectvi o tom ze USA je svobodna zeme:-)

0 0
možnosti
MB

marbo

7. 11. 2008 12:04
Re: Nemohu souhlasit

co myslíte tím efekt OBAMA? jestli Bradleyho efekt, tak to nemůžete vědět, protože vyhrál díky rekordní volební učasni, kterou mu etnické menšiny zajistili výtěztví. Jestli jestli se Bradleyho efekt projevil u voličů evropského původu se nemůže vědět

0 0
možnosti
P

parkinson

5. 11. 2008 18:49
Plácáte nesmysly

Prostě většina američanů zvolila Obamu a tečka. Každý prezident ve státech je permanentně v ohrožení atˇ je černej nebo bílej nebo třeba fialovej. Magorů je v americe vždycky dost. Myslím, že Obama to má na háku a ten váš článek to je jen přání otcem myšlenky. Děláte si zbytečné starosti. Kdyby jste si dal alespoň tu práci a zjistil jak se kde volilo, tak by jste zjistil, že např. v Kalifornii to vyhrál Obama na celé čáře rozdílem třídy 61% : 37%. A Kalifornie to určitě není samej černoch - přesně naopak. Pandořina skříňka by byla spíš Palinová v případě výhry McCaina a jeho případném přečasném úmrtí.

0 0
možnosti
VD

vdanicek

5. 11. 2008 20:53
mate pravdu

R^:-)

0 0
možnosti
L

linra

5. 11. 2008 18:27
souhlas

Bohuzel s vami musim souhlasit. Ziji nekolik let v USA, tak si myslim, ze neco malo o lidech v USA vim. Bohuzel se nemylite v tom, ze BO bude cilem utoku, protoze rasova nenavist tu je a bude, a bohuzel musim souhlasit i stim, ze pokud se nekomu podari BO odstranit, tak tu mohou vypuknout nepokoje velkeho rozsahu. Na toto tema jsem hovoril s rodilymi americany kteri jeste dlouho pred volbami na tohle upozornovali.

0 0
možnosti
M

MilanB

5. 11. 2008 18:39
Re: souhlas

Jasnovidci myslim nikdo nejsme, takze bych se vyrokum typu "Obama bude cilem utoku" radeji vyhnul. Zni spis teologicky nez racionalne. Co se Vaseho usudku o rasove nenavisti tyce, souhlasim. Vidim to ale jako zalezitost radikalnich minorit, napr. bilych supremacistu a skinheads. Stanice NPR nedavno odvisilala velice zneklidnujici reportaz o tom, ze uvnitr hnuti skinheads se dokonce vyvinula tzv. "progresivni" garda prejici si Obamovo vitezstvi. Je totiz toho mineni, ze se takto spolecensky vyhrani problem "cerne spiny" a konecne primeje "bileho muze" k radikalni akci.

0 0
možnosti
X

xtusp01

5. 11. 2008 18:12
cernoch necernoch

Z Vaseho prispevku to vypada, ze Obamu zvolili cernosi, coz neni pravda. Obama vyhral i v oblastech kde cernosi tvori mene nez 10% populace.

0 0
možnosti
G

glouster

5. 11. 2008 18:12
Proboha, co to pisete za bludy....

Nemohu se ubranit dojmu, ze hlavne autor clanku ma nejake rasove predsudky.

0 0
možnosti
L

Luborka

5. 11. 2008 18:18
Re: Proboha, co to pisete za bludy....

Nemůžete? Už jste to zkoušel?;-)

0 0
možnosti
M

MilanB

5. 11. 2008 16:46
Vas komentar se neda brat vazne ...

... a to z mnoha odlisnych duvodu. Uz jen nad Vasim pokusem prirovnat soucasnou situaci v USA k pomerum v komunistickem Ceskoslovensku se jako historik musim pousmat. Napadlo Vas napriklad, ze KSC mela na dodrzovani oficialni moralky pendrek? V USA vlada moralku multikulturalismu (dle Vaseho nazoru cynickou) takto neudrzuje, ba naopak: poskytuje dostatek svobody i pro radikalni projevy rasismu (predevsim v jiznich oblastech zeme). Ze Obama dokazal zvitezit mi tedy pripada jako velmi dulezite znameni: ctyricet let po zacatku desegregace na oficialni resp. politicke rovine zeme zacina prekonavat rasismus i ve svem kulturnim nitru. Za plentou stal kazdy volic sam a v naprostem soukromi.

0 0
možnosti
DB

cartouche

5. 11. 2008 18:13
Re: Vas komentar se neda brat vazne ...

Jo, USA poskytuje dostatek svobody. Ale jen jednou. Potom si musíte hledat nové zaměstnání! ;-D A kdo překonává rasismus? Když 95% černochů volí Obamu? Není to překonávání takové nějaké jednostranné?

0 0
možnosti
  • Počet článků 527
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2785x
Neexistuje univerzální dobro a zlo. Vždy je něco dobré jen pro někoho a pro něco, to však neznamená, že pro všechny a pro všechno.

Jsem krajským zastupitelem v JMK.

 

Mé texty může každý svobodně kopírovat!