Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PKL

Politicky korektní lež

14. 3. 2011 23:56
no problém už ani není v nedostatku informací

problém je v zahlcení informacemi a neschopnost uživatele vybrat v množství informací tu správnou a relevantní

0 0
možnosti
T

tollere

13. 3. 2011 20:52
Přesně tak.

Dost by mně zajímalo, co si myslíte o budoucnosti současných VŠ? Budou schopné se změnit a být konkurence schopné? Jakože si čím dál víc myslím, že dnes již je snad chození na VŠ ztrátou času. Když se rozhlížím, tak ti nejschopnější často žádnou VŠ nemají. Strávit totiž někde 5 případně více let života mi příjde trošku hloupé, pokud to nepřináší nějakou výhodu, která efektivně vyváží těch pět zbytečných let. Bylo to opodstatněné tak před 20ti a více lety. I když už tenkrát se člověk mohl dostat k cíli lépe a efektivněji. Ja asi určitě nezbytné zachování VŠ pro lékaře a možná některé vybrané obory, kdo ví, ale jinak to zatím vidím, jako velkou neefektivní ztrátu času schopných a peněz nás všech. V podstatě jsem na tenhle vývoj zvědavý. Docela se mi zamlouvá heslo, že učení je pro blbce, chytří se učí pořád. Aleluja za internet, knihy, časopisy, tv, rádia atd.

0 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

13. 3. 2011 22:33
Re: Přesně tak.

Škola má také význam sociální. Zkušenost s překonáváním překážek včetně osobnostních je do virtuální roviny nepřenositelná. Očekávám však transformaci škol na informační zdroje. Stanou se garanty věrohodnosti informací a zdrojem tvorby ve většině oborů.

0 0
možnosti
H

hlava.dvacetdva

13. 3. 2011 11:38
Palčivá

otázka dneška podle mě zní Dokážeme jako společenství přinutit elitáře aby pokrok v informačních technologiích sloužil celé společnosti? Proč se nevyužívá kapacita, která je už v této chvíli zcela dostatečná, k spolurozhodování o společných věcech?

Já vím.Úzký okruh lidí by přišel o to po čem baží. O moc. Je potřeba je přinutit.

0 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

13. 3. 2011 22:25
Re: Palčivá

Něco s tím uděláme;-)

0 0
možnosti