Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J57i36ř67í 70V31o74b59e49c23k52ý
Tak jste si nám hezky poplakal a pošpinil poštu, kterou zřejmě často nepoužíváte, a usvědčil se z nadměrné konzumace alkoholických nápojů. Přitom pomocí internetu nás poučujete o historii pošty vůbec. Zapomněl jste na heslo "Již staří Římané" či "Na počátku byl Sumer". Pokud jste tedy internetově gramotný, proč jste si na internetu nezjistil, že objednat na pobočku se můžete již snadno dopředu a budete odbaven bez čekání? Stačí najít tuto adresu: https://www.postaonline.cz/rezervace. Pak zajdete na poštu, jako objednaný klient dostanete číslo a budete odbaven bez čekání. Předběhnete řadu internetově neznalých. Pokud chcete vědět, co vás ta legrace bude stát, stačí zajít na jinou internetovou adresu: https://www.ceskaposta.cz/ke-stazeni/cenik-sluzeb-.... Pak si můžete připravit konkrétní částku již doma nebo během těch několika málo minut při čekání. Byl byste odbaven rychle a nemusel byste pak plakat na internetu, jak je Česká pošta špatná. Připomněl jste mi cestující dopravních podniků při zavedení poptávkového systému otevírání dveří do dopravních prostředků. To bylo stížností, že cestujícím na zastávce nebyly otevřeny dveře!!! Nakonec si všichni zvykli a dnes považují poptávkový systém za samozřejmost, a zvykli si i na to, že v případě vystupování na zastávce na znamení musejí dát řidiči tlačítkem signál, že chtějí vystoupit, pokud nechtějí jet až na konečnou. I když se tu možná objeví bloger, který si dá dva panáky a který pak začne psát o tom, jak po deseti letech použil tramvaj a nemohl vystoupit, protože mu řidič neotevřel. A diskutující pak budou tvrdit, že jsou tramvaje špatné a že by lidi měli jezdit autem. Tak hodně zdaru před příští návštěvou pošty!
S69t61a18n64i75s86l90a51v 67L43á47t33a10l
Česká pošta není špatná. (opak slov je špatná)
Jako člověk vyhýbající se české poště Vám potvrzuji, že je to krásný vtip ...

M12a66r85t58i42n60a 46P92a18z83o57u82r48o43v64á
Mně se příspěvek líbí a moc mě pobavil :-)

M94a70r49t62i89n57a 34P39a25z93o81u17r98o63v14á
A doplňuji, nemám ani net v mobilu a žiju
J87i59ř20í 13B66o67č64e87k
Přijďte ke mě. Odbavený budete za půl minuty a dojde to druhý den. Hodně zákazníků už jako balíky posílá i obyčejné obálky. Ono to cenově vyjde nastejno
I10v17e61t16a 76H52l33o16ž92k48o56v85á
Máte naprostou pravdu, takhle to na poště funguje. Ale na druhou stranu, personál odvádí práci v souladu s odměnou. Ta paní za přepážkou má mzdu nižší, než vy starobní důchod. Těžko očekávat, že za ty peníze tam budou milé, vstřícné, štíhlé, pohledné, usměvavé a empatické osoby...
J72a71r96o70m20í54r 41K56r42á47l
Ale to je problém pošty, ne zákazníka. A pokud se Vám mzda nelíbí, můžete změnit zaměstnání. Při dnešní nízké nezaměstnanosti by to neměl být problém.
J77a39r92o53s79l69a33v 38T40r97u36h16l60á61ř
Jako starobní důchodce dokážu ocenit pohodlí smartbanky v mobilu. Mám i v PC, ale nepoužívám jí. Mám nastavené trvalé příkazy, najdu veškeré transakce od počátku věků. Zaplatím z ní všechno. Příchod důchodu banka okamžitě oznámí. Běžnou korespondenci vyřídím e-mailem, fotky pošlu přes WhatsApp. Nákupy v obchodech platím hodinkami, kde nemají terminál, tam nejdu. Hotovost mám max. na nákupní vozík.
Zásilkovna má aplikaci, pamatuje si adresáta, na kliknutí vygeneruje kód, který se oznámí v zásilkovně, ta adresu vytiskne a na balíček nalepí.
Chodívám kolem pošty, kde hrozen lidi čeká, až otevřou, je mi jich docela líto. Já poštu opravdu na nic nepotřebuji.
V72á70c75l24a60v 17Z27e24l86i22n42k56a
Hezká vyprávěnka. Ale jen by mne zajímalo, jak řešíte korespondenci v případě, že je nutný doporučený dopis nebo dokonce dopis s doručenkou.
I23v32a41n 66M69i83n75á83ř
Pane Valtře, přečetl jsem si zde veškeré reakce v praktickém užívání moderních vymožeností - jako je datová schránka. Přesto mám smutný pocit, že Váš skvělý a vtipně tragikomický obsah článku .. nebyl vůbec doceněn.
Proč bych měl hezky literárně zpracovaný příběh, hodnotit JEN z hlediska - domnělé životní nepraktičností autora ? Vůbec si nemyslím, že byste nebyl schopen si tuto schránku zařídit. Na druhé straně chápu spoustu lídí, kteří svět počítačů, chytrých telefonů a digitálních technologií nepreferují .. když opravdu nemusí. Pokud bych chtěl být šťoura a reagovat pedanticky, nemohl bych zároveň pominout fakt, že poštovní úřady postihují konzervativní zákazníky a tisíce možných penzistů opravdu tvrdě. Trestají a zvyšují poplatky za služby lidem, kteří datové schránky vůbec nepotřebují.
Pane Valtře, díky za hezký a čtivý příspěvek. Pobavil mě a na rozdíl od mnoha jiných - jsem jej přečetl s chutí až do konce !
L97u52m45í68r 20V26i86t46h65a
Pokud konzervativní zákazníci takovou službu vyžadují, ať si jí zaplatí. Těžko tomu lze říkat "tvrdý postih". Spíš tržní cena.
A neházejte to na penzisty. Je spousta lidí s více než sedmi křížky na zádech, kteří bez potíží zvládají internetové bankovnictví, datové schránky, nákupy v e-shopech či posílání balíků přes kurýrní služby. Protože vědí, že to není nic složitého, je to pohodlnější a mnohdy i levnější.
V45i18l36é59m 23B93a69r76á11k
Měl jste napsat rovnou, že jste nepřítel tohoto režimu, Ukrajiny a nemusel jste to balit to těchto keců o České poště.
Když o nich v souvislosti s poštou píšete, tak oni byli příčinou Vašeho strádání? Neotrávili Vám ještě studni a neuřknuli psa?
Během 5 let klesly tržby ČP o 40% a to bylo předtím, než stát vnutil lidem dalších 1,5 mil. datových schránek. Podle toho co píšete, tak jste na poště nebyl 10 let a očekáváte, že to bude jako příchod do privátního klubu, kde se platí 100 000 USD ročně.
Kdyby vláda zrušila ČP, ano, dnes by to již šlo, tak právě Vy a Vám podobní by křičeli, jak ji chcete.
L25u41m46í61r 54V45i25t97h50a
V té poslední větě jste to vystihl naprosto přesně.
L22u83m29í93r 23V20i51t78h73a
Je zajímavé, kolik utrpení jste schopen snášet, kolik času promarnit a kolik peněz utratit jen proto, abyste si nemusel pomocí pár kliknutí na počítači, který zjevně máte, založit datovou schránku.
Česká pošta je dnes už instituce zcela zbytečná. Nenabízí nic, co by nenabízel někdo jiný. Při životě ji drží pouhá lenost a staromilství jisté části veřejnosti. Té části, kterou zjevně zastupujete i Vy.
Ergo, máte, co chcete,, tak si nestěžujte.

P27e39t54r 50Š89i40n77d31e75l33á29ř
Datovou schránku jsem si zřídil loni v říjnu, protože jsem se ocitl ve složité životní situaci (a představy mnoha lidí, že budu ještě i v 75 letech skákat na protéze, jako Meresjev na dvou, se žel nenaplnily!!) - a o kvalitě služeb ČP si již dlouho myslím své, zejména v tom "jak jsem prý nebyl zastižen doma".
J62a19r47o95s92l81a60v 51T60r89u90h32l93á28ř
České poště se vyhýbám jak můžu. Mám el. banku, datovou schránku, vše co šlo vyřizuji elektronicky, tudíž zdarma. Balíčky posílám přes zásilkovnu. Je mi 78 let.
Před cca třiceti roky jsem posílal z německé pošty doporučený dopis. Úředník opsal do počítače obě adresy a vydal mi potvrzení, že německá pošta převzala odpovědnost za mojí zásilku. Tomu se dá říkat služba pro lidi.
A45l33e81š 26L23i23s48o70v24s95k58ý
Tatáž situace se dá popsat pozitivně i negativně. Zde to bylo negativně.
- Počet článků 85
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 457x