- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
které se u nás na Moravě říká vlezdoprdelista. Nebo, abych byl češtinářsky správný, vlezdoprdelistka.
A komupak do té řitě lezu? Konkrétně, prosím.
Neboli,ty práce jinak přehodnotit nelze-už nový šéf Cermatu upozornil,že při odvoláni musí být práce hodnoceny úplně podle stejného postupu jinak by totiž byl porušen zákon.Tady je otázka,zda platí to co jste napsal napřed,tedy že ta kritéria jsou čistě subjektivní-a nebo to co jste napsal pod tím, tedy že Cermat svým hodnotitelům vytvořil jakési "funkční styly"a jakési "nadhodnocená kritéria"- čili ze zákona by se těchto "funkčních stylů" i "nadhodnocených kritérií "měli pak držet i ti hodnotitelé při odvolání.
Každopádně,i v případě že by hodnotitelé při odvolání byli trochu "kladně subjektivnější",možná přidají pár bodíků aby student sotva prolez-a aspoň za mé eŕy se studenti se čtyřkou na maturitním vysvědčení ani na vejšku nedostali- a i ti dnešní si to ponesou celý život.
Takže,jestli snad měl Fiala něco udělat a vyřešit to "spravedlivě", tak bouchnout do stolu a již pro tento školní rok systém hodnocení stáních maturit zákonem zpětně změnit a pak dát znovu zhodnotit
seš trdlo, nejde zpětně měnit zákony, ani když by se to hodilo tobě nebo ministrovi. Kalousek se o něco podobného pokoušel se stavebkem a zarazil mu to ústavní soud
Zajímavé, jen nevím, co je na Máchovi a Neumannovi příšerného. A výsledky maturit pražského "elitního" gymnázia jsou jistě záslužné, ale jsou tu přeci jen i jiné typy škol, ovšem podléhající v budoucnu stejnému metru. Nejsem úplně nadšen z jedné úrovně obtížnosti - pro gymnazisty zívačka, pro učňáky bůh ví. A nedal bych ruku do ohně za objektivitu hodnocení slohu na školách. Proto bych celý sloh přehrál do školní části maturity, protože skutečně "státní" zůstane jen test. To žádná vyhláška a metodika MŠMT asi nezmění.
Na Máchovi a Neumannovi je odporné úplně všechno, stejně jako na dalších českých klasicích. Kdy už učitelé a MŠ pochopí, že knihy čtou lidé proto, že jim něco dávají, přičemž ne každému to samé. Pak se těžko divit, že studenti nečtou, když je jim předhazován škvár typu Mácha nebo Neumann.
...společnost potřebuje prefabrikované univerzální jedince.