Diskuse
Kdo koho vlastně u nás šikanuje?
Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.
Přihlásit seP83e73t10r 32B91u13r79i59a67n
Soužkačitelka Bednářová byla najatá a placená za to, aby učila děti český jazyk a ne ruskou válečnou propagandu.
Vy, když budete v hodinách češtiny vychvalovat přednosti kosmetiky Avon, tak je to podle vás taky v pořádku?
S95a68b88r62i26n74a 49D19v95o64ř19á44k35o84v55á
Učitelka porušila pravidla své práce a měla za to být propuštěna. Rozhodně ne však trestně stíhána.
H36o81n95z65a 40H44r75u36š10k64a
Upozornění na lhaní není šikana ani totalita ani cenzura...a v tomto případě navíc lhaní a popírání válečných zločinů...ale hezký pokus zaobalit proruskou špínu mezi šikanované děti...
P64e47t11r 14L50o66r12e79n74c
Paní autorko, souhlasím s Vaším obecným pojednáním o problematice šikany na školách, a to nejen ve třídách ale i ve sborovnách. Zažil jsem to na vlastní kůži jako žák, voják i jako zaměstnanec, vím tedy o čem mluvím.
Přiřazení případu paní učitelky Bednářové k této problematice v závěru Vašeho blogu mi však připadá přinejmenším jako nepatřičné. Tam nešlo o klasickou šikanu (vyvolanou tím, že by někoho něčím dlouhodobě iritovala), nýbrž o reakci na její "čin" (nebo jak to nazvat), jenž se mnohým jevil jako nevhodný či nepřijatelný.
Uvedu obdobný příklad: Když tady v diskuzi napíšu něco neobvyklého, kontroverzního nebo dokonce lživého, slítne se na mě okamžitě hejno nesouhlasných a třeba i agresivních oponentů, což považuji za logickou reakci. Určitě to nebudu nazývat šikanou a nebudu se cítit jako oběť šikany, nýbrž jako logický adresát nesouhlasných reakcí oponentů, které musím po tom svém kontroverzním tvrzení, jednání nebo "činu" unést. A pokud tím mým kontroverzním "činem" nějak poruším i zdejší pravidla, v tichosti přijmu od adminů časově vymezený "zákaz činnosti" nebo v extrémnějším případě i nezvratný vyhazov ze zdejší platformy...
- - - -
Já osobně bych (nejen) v tomto případě učitelky Bednářové" byl velmi zdrženlivý a spolehnul bych se na zatím snad ještě správný, samostatný a spravedlivý úsudek všech zúčastněných v rámci řetězce "zaměstnavatel - policie - soud - odvolací instance".
Určitě bych si dával pozor, abych zbytečně nepropůjčoval své jméno a svou pověst ve prospěch někoho nebo něčeho, co se nakonec může ukázat jako nemorální, popř. jdoucí proti profesní cti a etice, nebo třeba i proti zájmům vlastního národa...
J32a23n 36Z30i44e66g33l98e63r
Paní učitelka Bednářová dostala právem ze školy výpověď, její trestní stíhání je podle mého názoru špatné, ústavní soudci to však viděli jinak. Ale šikanou bych její případ nenazval.
J96o86s62e57f 87P54r95o20c16h24á29z32k29a
Zpočátku takový nevinný blog, ale poslední odstavec o učitelce Bednářové tomu dal korunu a stal se hlavním předmětem diskuse místo závažného tématu šikany. Jsem starší ročník, zažil jsem šikanu na internátu i na vojně. Tvrzení, že nahrání této pro putinovské aktivistky je šikana je absurdní a je urážkou skutečných obětí šikany.
J42i88n97d60ř37i48c15h 55Z96a17p63l60e62t42a98l
zeměpisář by snad taky neměl do dětí ládovat plochozemské nesmysly, i když je sdílí statisíce občanů ČR. A pokud mi tady začnete vykládat, že by měl spíš vykládat látku tak jasně, aby ty nesmysly neměly u těch dětí později šanci, to jenom těžce podceňujete složitost vyšší geodézie, optiky, astronomie, historie vědy atd. Ti učitelé tomu sami doopravdy nerozumí, nemají na to ani v hodinách čas, musí kulatost země prostě předložit k věření, se všemi negativními kognitivními následky z toho plynoucími
Podle nauky blábolismu-názorismu jsou ale zjevně všechny informace sobě rovné, i když jsou lživé, šířené se zjevným úmyslem škodit, intelektuálně mrzačit děti, a hajzlovsky se nad tímhle dílem ukájet
J60o60s98e17f 45N22o38ž23i11č17k58a
Pak bude v pořádku, když zeměpisář, hlásající takové nesmysly, dostane ve škole výpověď. Nikoliv už to, pokud by kvůli tomu čelil trestnímu stíhání.
M56a17r40e60k 87V60a52l13i80č47e32k
Pí učitelka, která lže dětem, byla šikanována? Z textu vychází, že to tak cítíte. Nepřekvapuje. Byla odejita ze školy, o šikanu nešlo - je zase můj názor. Trestní stíhání nebylo vhodné. Hanbu má už tak pořádnou.

J82a39n83a 93M17e10l79i98š96o34v21á
Áno, tiež si myslím, že to tresné stíhanie je už moc.

P96e58t54r 24B22u86r16i13a74n
Ani náhodou nechci radit co máte psát. Přesto si myslím, že byste o šikaně ve školách měla napsat podrobnější text. O tomto problému víte hodně a myslím si, že by byl přijat téměř všemi čtenáři. Až najdu trochu víc času, napíši článek o šikaně z pohledu těch, kteří šikanují.
Tento text je jen povrchním mluvením o šikaně ve školství, nesahá do hloubky, a končí učitelkou, která si šikanu nezaslouží, ale která před žáky v hodině lhala, a po právu byla odejita. To, že se na ni sneslo i trestní stíhání považuji za hloupost.

V96e53r77o91n96i24k46a 28V13a18l59í60k60o38v76á 69Š32u50b14o38v43á
O šikaně, lobbingu a bossingu ve školství je celá moje druhá kniha. Pěkný den.
H12a20n34n44a 20R81y15b72n47i64c95k76á
Jsem ráda že se případě paní učitelky Bednářové vzbouřili vlastní žáci.Je to znamení, že mladí lidé se nenechají obalamutit nějakými krásnými pohádkami o krásném a spravedlivém světě, tedy ráji na zemi. Věřím, že tomu bude také v budoucnosti, zvláště u tematik, které jsou do dnes v CZ tabuizovány a zkrášlovány. I paní autorkou.

V71e35r39o61n91i95k92a 63V60a95l88í74k60o45v29á 76Š54u89b45o12v74á
Pokud žáci natáčí svou učitelku tajně na mobil a video předají rodičům, je to šikana. Stejně jako zesměšňující fotokoláže v diskusích či videa na youtube.
Pohádky o krásném a spravedlivém světě tady na zemi jsem nikdy neměla ráda. Ani když je vypráví paní Rybnická. Sbohem.

T41o93m43á53š 56F86l42a40š54k64a
Učitelka Bednářová nemá jiný názor, ona prostě lhala. Dětem při výuce. A to je právě problém Vás a Vám podobných, za ty Vaše lži budete bojovat až do roztrhání těla (pokud možno těch druhých).
- Počet článků 485
- Celková karma 32,31
- Průměrná čtenost 1641x
Knihy:
Sesterské domino - 7. 2. 2025
Sbírka povídek, jejichž zásadními tématy jsou sourozenecké vztahy, láska a hledání cest, které nás nezavedou do pekla. Kulisy se mění: divadlo, vodácký tábor, FFUK, nemocnice i taneční parket. Jsou to spíše ženské příběhy, ale pro pány se v knize také něco najde. Třeba povídka Jak se mistr Villon setkal se svým lyrickým subjektem či námořnická Sluneční dcera.
Češtinářky - 1. 9. 2022
Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.
Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.
Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...
Soukromý nebe - 2004
Pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.
Moje stránky:
https://www.ver-valikova.cz/
Píšu glosy do MF Dnes, které věším na blog, a články o literatuře, které se objevují na lidovky.cz.
Jsem i zde:
https://neviditelnypes.lidovky.cz/novinari/veronika-valikova.N5530
Nově:
www.youtube.com/@veronika.valikova
mail: ver.valikova@seznam.cz
Seznam rubrik
- Kámošky
- Ženy a muži
- Časové a příležitostné
- Bezpečné místo k nadechnutí
- Porodnice a Soukromý nebe
- Škola a maturita
- Literární seminář pro oktávy
- Děti a Sešívané léto
- NEVERMORE
- Moře a další lásky
- PPP - Proti předčasným porodům
- Rodinka jak ze Shakespeara
- Taháky k maturitě
- NE! plošné střídavé péči
- Zvířátka
- Povídky