Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

J31i36ř17í 18C25á25s70e57k

11. 10. 2016 9:28

No tak mne jako prvního napadli sourozenci. My jsme jako děti měli služby na nádobí a občas jsem umyl za bráchu, nebo za švícu. Jindy zase naopak.

2 0
možnosti
LD

A nenašel by se taky nějaký racionální protiargument místo urážek? Když už máte potřebu urážet tu anketu bez jakéhokoli zdůvodnění její údajné nesmyslnosti, připadá vám normální navážet se do studentů jen podle toho, jaký obor studují? Dobrá, připouštím, že reklama na čokoládu má víceznačnou interpretaci a sexismu se dotýká opravdu jen mírně a mezi ostaní reklamy moc nezapadá. Ale je tato potenciální chyba (a třeba i kdyby se mezi těmi 80 našlo 10 podobně chybných) ospravedlněním i všech ostatních, často podstatně drsnějších reklam? Co myslí autor tím, že ženy a muži jsou zde vyobrazeny v typických (a myslí tím zřejmě neškodných) rolích, jako že ženě podrží muž dveře nebo za ní zaplatí večeři? Takže ty reklamy zobrazují jen běné výjevy ze života, kky se lidé chovají v souladu s obecnou dobovou etiketou??Takže to skutečně jen já tam vidím nahou ženu nesoucí pivní bečku, malou ohebnou kameru, která se dostane skutečně všude a vedle obrázek vyzývavé dívky, zabotnutý lovecký nůž před nahým ženským rozkrokem či výzva k výměně starší manželky za mladou dívku s finanční odměnou? To jsou podle autora projevy bežného slušného chování mezi lidmi a sexismus za ním mohou vidět jen studentky genderových oborů? (mimochodem, to navážení se do vyskokoškolských studentů jen proto, že jsou to studenti, už samo o sobě leccos naznačuje o jistě zcela vyrovaném sebevědomí...) Existuje tedy vůbec něco co se dá označit jako sexismus, nebo je zcela libovolné myslitelné vyobrazení pohlavních stereotypů a vždy v pořádku a k žádné dehonestaci vlastně ani nemůže dojít?

0 8
možnosti
RV

Zobrazování hezkých žen, pokud jsou zakryty pohlavní znaky, není dehonestací, ani sexismem. Nůž zabodnutý před ženským rozkrokem určitě nepropaguje násilí.

Navážet se do studentů a studentek nesmyslných oborů je v pořádku, pouze píšu, že jim hezké ženy způsobují frustraci, což je pravda jednak podle těchto přepjatých reakcí, a jednak jsem jich pár viděl.

Ad hominem si nechte, sám VŠ titul mám, dokonce z normální školy.

Jistě, že existuje sexismus a dehonestace. Je to třeba hromadné obtěžování ženy (například v Kolíně nad Rýnem), a dehonestace žen v rámci rodiny, kdy manželky a dcery nejsou pouštěny ven a jsou využívány jako služky.

Normální sebevědomý chlap, který s domácími pracemi pomáhá, a na estetické ženské tělo se podívá, ale dokáže (na rozdíl od "nových" obyvatel Evropy) udržet svůj pud pod kontrolou, není pro ženu žádným ohrožením. Konsenzuální focení na reklamu není ponižující.

1 0
možnosti
KJ

K21a65r41e62l 94J55a14n71d17a

11. 10. 2016 0:02

Je to prostě hloupá anketa prvoplánově uvažujících lidí. Co to je 88 reklam v tom množství jiných? Komár velbloudem. Jestli nám chtějí říkat, jak reklama nesmí vypadat, je to počátek salámové metody, kterou se bude regulovat, jak má reklama vypadat. A to je počátek konce svobody slova. 100% nedostávala ani Národní fronta v dobách komunismu.

6 0
možnosti
PS

Umístnění v této soutěži je spíše dokladem, že jde konečně o reklamu, na kterou se dá dívat. Navíc moralizování je silně subjektivní záležitost.

4 0
možnosti
MS

Článek jsem níže pochválil, ale když jsem si prohlédl některé ty reklamy, tak je to skutečně síla. Například ta reklama na spritz je tedy dost velký humus.

0 0
možnosti
PS

No no proč tak silná reakce?

0 0
možnosti

J66a72n 63Š60e22s20t79á15k

10. 10. 2016 17:08

tak jestli dělá Milan mámu, tak to snad vyjde nastejno;-D

0 0
možnosti
EH

Neřeším nominované reklamy, spíš obecně. Nepřijde vám pánové divné, že si neumíte koupit vrtačku bez reklamy se ženou ve spodním prádle? Co je to za chlapství, které necílí na sílu, inteligenci, ale jenom na to jedno nádobíčko? ;-D

4 8
možnosti
RV

Nádobíčko? Vy jste začala s vrtačkou :-).

Ale vážně, vrtačku nekupuju podle nahotinek na reklamě. Nahotinky na reklamě útočí na stejnou první signální soustavu, jako koblihy a párky...

Bohužel, takhle to funguje. Ale vzbuzení zájmu neznamená, že ve reálu nerespektujeme ženy, považujeme je za hospodyně a služky, a slintáme nad jejich druhotnými pohlavními znaky.

To dělají jiné kultury, které ty tetky z gender studies protežují.

16 0
možnosti
JM

J68a47n 86M57i86h95u89l37k36a

10. 10. 2016 14:20

No není ta jejich soutěž roztomilá? Pár kašpárků a velmi "atraktivních" slečen vymýšlí příběhy k fotkám.

9 0
možnosti