- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
....vsak ja jim tim pohrozim, a uvidime.....v podstate me zas tak nestvou, tohle je poprve, nikdy se nic takovyho nestalo....
že v té bance sedí u telefonu papouškové a ne lidi.
Kdyby jenom v bance - u telefonních operátorů to samé, u rozvodných závodů dtto... prostě všechny tyhle call-centra obsahují mizerně placené cvičené opice, které nesmějí říct nic víc, než co mají v manuálu.
že vybíráte více, než máte na účtu? Mně se to nikdy nestalo, protože prostě "nejedu na doraz". Mít pár tisícovek rezervu snad není tak neobvyklé.
...nechtel sem vybirat do minusu, ale do nejakeho maleho plus....jsou obcas obdobi, kdy je ucet temer na nule, stane se...ale nikdy se mi tohle nestalo...vzdycky si sami ohlidali co muzu a co ne....
ja sem nedelal dve transakce v nejakym kratkym obdobi, tahle situace se opakuje uz ponekolikaty...to nebylo poprvy....
za zůstatek na účtu si IMHO zodpovídá klient a spoléhat se na to, že mi bankomat nedá víc, může být někdy ošidné. Je totiž otázka, do jaké míry je každý bankomat schopen v reálném čase zjistit můj aktuální zůstatek. Svého času se prý data v bankomatech aktualizovala manuálně, takže dokud napřijel maník s disketou, tak chudák bankomat neměl o Vašich nedávných transakcích ani tušení. Dnes bych pravda čekal, že bankomaty BUDOU online, ale kdyby používaly např. několik minut stará data, tak bych se zase až tak nedivil.