- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kde stojí Václave Králi vámi milovaný kahanismus a otroctví teroristických sionistů, kteří jsou vedeni v seznamu USA jako teroristická skupinka? Hovoříte o islámu aníž byste připustil, že existuje několik druhů této víry a jednou z nich je wahhábismus, který je třeba opravdu odsuzovat, ale wahhábismus j umělotinou nemající nic společného s islámem.
Kritizujete radikální islám, a přitom sympatizujete s radikálními sionisty, není toto paradox?
Vrtá mi zejména hlavou, proč kropení Muslimů (Kosovanů a Bosňáků) Jugoslávci bylo odsouzeno a potrestáno jako zločin, ale naprosto stejné praktiky Američanů a Izraelců jsou glorifikovány jako boj za svobodu a podobné kecy.
Proč tedy západ na jedné frontě bojuje, a tento boj obhajuje, ale na jiné frontě se zastává naprosto podobným skupin? Mezi UČK a Al-káidou není žádný rozdíl.
To ať mi někdo vysvětlí!
,,Na začátku naší malé vůle se bránit je právě neochota nazývat skutečnost pravými slovy, kterými jen maskujeme naši zbabělost a právě tato skutečnost představuje největší ohrožení naší civilizace" (Oriana Fallaci)
Ta naše středoevropská, na křesťanských tradicích a hodnotách stojící civilizace bude asi hodně rozklížená a vachlatá, když vidím, jak samotnýma jejíma základama hluboce otřásla učitelka z mateřinky, která místo kšiltovky nasadila šátek
Ano, bagatelizace problému je tou cestou. Ale dokud si na cestu do Saudské Arábie nebudu moci vzít Bibli a křížek, dokud se moje přítelkyně bez šátku nebude moci ukázat v Teheránu na ulici, bude mi vadit šátek učitelky v mateřince. I tak budu mnohem tolerantnější než mnozí muslimové, protože zmíněný šátek mi nebude vadit, pokud ho bude nosit v době volna.
´pokud chce někdo žít slušně, nikomu nevadit, nikoho neobtěžovat, nikoho neokrádat, nezneužívat tak může okamžitě začít a k tomu nepotřebuje ani šátek, ani kostel, ani minaret, ani kříž. Stačí jen chtít. Pokud někdo kvůli něčemu tak jednoduchému leze do církve, nedělá to na mne dobrý dojem.
Leze do církve? Vy toho o světových náboženstvích mnoho nevíte, že?
Můžeme si za všechno sami. Kdokoliv sem přitáhne, tak dostane bydlení a hromadu peněz - další peníze za množení. Kdy si přestaneme sami hřát hada na prsou? Kdy nám dojde, že ty dárečky od státu si stejně platíme z daní a konečně je zrušíme? Stačí zrušit sociální dávky a imigranta bez práce vyhostit. Ti co pracují se budou integrovat a nebudou mít čas na bordel - a jiní tu nebudou. Nebo jsme už ztratili poslední pudy sebezáchovy?
Říkáte, můžeme si za to sami. To je sice pravda, ale já bych to slůvko "my" nahradil výrazem "naše politické elity". Jestli to dělají o své vůli nebo pod nátlakem - toť otázka.
A ještě něco: Nač vymýšlet finesy s dávkami, když máme právo jim prostě dát zpátečku a nic nevysvětlovat. Nebo už nejsme suverénní stát? Kdo ví.
Ve středověku uměl být islám tolerantní (např. vůči židům) a byl nositelem kultury a vzdělanosti. Převzal a rozvíjel vzdělanost antiky a zprostředkoval ji křesťanskému světu. Ovšem dnešní islám takový rozhodně není.
Ono to s tou tolerancí není tak slavné. Například v roce 1066 bylo vyvražděno židovské obyvatelstvo v Granadě. Rovněž ve 12 století bylo nuceno židovské obyvatelsto emigrovat potom, co se vlády zmocnila berberská sekta Almohadů. Nicméně, tohle jsme, jako křesťané, prováděli také. Problém bych viděl v neustálém zdůrazňování tzv. Umarovi / Omarovi / smlouvy. Tam se sice píše o snášenlivosti muslimů vůči lidem Knihy / židé a křesťané /, ale když si ji přečtete, tak zjistíte, že se jedná o čistý aparteid. Mimo jiné tam jsou perly, že křesťan musí stát, když stojí nějaký muslim v místnosti stojí, křesťan musí mlčet do té doby, než na něj muslim promluví, například. Když už jsme u mešit, píše se tam, že kostel se smí opravit jednou za 50 a postavit dokonce za 100 let. Možná to není důležité, ale povšimněte si, jak tihle lidé s tímhle pravidlem spustí povyk pokaždé, když nemohou postavit novou mešitu.