- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co placená inzerce? I tímto způsobem lze ovlivňovat svobodu tisku.
Placená inzerce je zcela odlišná věc. Byl tady za první republiky a nyní také. Placenou inzercí by měly být tzv. tiskové zprávy (tak by měla být v tisku označena) nebo komerční článek. To ostatní je zpravodajství a publicistika. Zpráva je text, bez osobního názoru autora (zpravodaje), případně převzata od tiskových agentur, např. ČTK, Mediafax aj. Publicistika je text, kde autor komentuje jistou událost, pak je např., reportáž aj. publicistické žánry. Jistou oblastí je bulvár. Placená inzerce či tisková zpráva nebo public relations je placené ovlivňování čtenářů., jedna z oblastí marketingu na kterých např. noviny, časopisy mohou získávat prostředky nejen pro svůj zisk, ale i investice. Snad jsem to vysvětlil dostatečně. Děkuji za komentář.
Díky za článek! Rozhodně nutí přemýšlet o dnešní takzvané svobodě tisku...
V česku existuje hlavní prorežimní proud propagandy, pokrývající zhruba 95% výstupů, kde svoboda prostě již z principu být nemůže. Zbylých 5% výstupů je rozděleno vyváženěji, takže srovnání s Běloruskem trochu kulhá, myslím, že to tam tak hrozné nemají.
Kdy tady Klaus (Havel) nechal popravit a uvěznit nějakého novináře?