Mediální doba, nejen o reklamě, internetu a mrdu v očích

Autorka učebnice Tvůrčí psaní pro každého, myslím tím oba díly, mi dává pěkně zabrat. Pochopit, jak o v té dnešní mediální době chodí. Pokládám si otázku, být slavný a nebo dobrý? Co je být dobý a co je být slavný. Jak to vypadá? Kdy se mohu já považovat za dobrého. Jenže to bych opakoval stále dokola slova i z předchozích článků.

Autor projektuVaclav Hejna Šest let
se pokouším přesvědčovat čtenáře o tom, že tohle naše zboží je dobré. My prodáváme texty, články, povídky, poezii. Ať se vámto líbí nebo ne. Možná by byly lepší televize, potraviny, alkohol. Kdo ví. Považovat text tohoto článku za zboží je poněkud unáhlené. Záleží na tom, zda píšeme pro radost a nebo si chceme přivydělávat jako externí redaktor. Já osobně bych si radši přivydělával. Přece jen to dělám dlouho. Ovšem podle Markéty Dočekalové to není tak jednoduché. Chce to odvahu, vyšší ambice, stále se učit, mít trělivost.... a píchat si inzulín a polykat léky. To jen tak, abych dal najevo, že nejsem jen tak obyčejný. Přidal bych smajlíka s úsměvem, abyste si nemysleli, že patřím mezi ty chudáčky, kterým nezbývá už nic jiného, než se "chlubit" svými nemocemi.

Je to zřejmě otázka peněz, tedy pokud se chcete stát slavnějšími. Být lepším, to už chce práci a snad i trochu toho štěstí. Zaplatit si propagaci a je to. Nebo rovnou do televize. Vyzkoušel jsem to. Vzal jsem těch pár "zbytečných tisícovek" a investoval do reklamy. Ty tisícovky ovšem zmizely jak pára nad hrncem. Zadal jsem kampaň, stanovil cenu dvě koruny za klik. A peníze byly za jeden den vyčerpány. Ne tak u výměnné reklamy, kde kliknutí na váš banner připomíná spíše hledání mimozemské civilizace ve Sluneční soustavě, pokud vynecháme naší planetu. Také jsem si prohlédl ceník reklamy u jednoho významnějšího webu. Jen se mi tak protočily panenky a usoudil jsem, že bych potřeboval spíše sponzora ze strany reklamní agentury. Ale to neudělá ani ten největší cvok.

A tak jsem se musel vzpamatovat a prohlédnout si internet v oblastech, kterým se věnuji, média, zprávy, publicistika. Podíval jsem se včera na klip kapely Rammstein- Pussy,a řekl jsem si, "To je vono." Ale s dodatkem, že ten zpěvák má v očích mrd, jsem tuto myšlenku opět zavrhl. Bulvár dělat nebudu, raději budu dobrý, byť mě kritika roznese na kopytech. Komentátoři k článku pošlou do háje, nejlépe zeleného.

Tak zvažuji ještě zadat klíčová slova. Třeba- šuk, prc, mrd, atd. Jenže pak příjdu zřejmě i o tu malou skupinku slušných čtenářů.

Autor: | čtvrtek 8.10.2009 7:45 | karma článku: 7,40 | přečteno: 825x
  • Další články autora

Český železniční špunt

12.12.2014 v 13:40 | Karma: 11,64

Nemám peníze na léky

28.7.2014 v 10:29 | Karma: 13,87

Nemá někdo pumpičku na saně?

18.7.2014 v 14:44 | Karma: 7,99

Zvířátko a nebo člověk

17.7.2014 v 14:58 | Karma: 9,71