- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Milý Tyršův Dome, hezky sis tu akci naplánoval, jen co je pravda. Místo, aby tato akce pomohla propagovat Sokol a jeho ideály, jste akorát vyhodili peníze. Proč? Proto: vybrat datum 22.září bylo velmi prozíravé - v tento den, den bez aut, bylo mnoho akcí, které lákaly víc: den otevřených dveří v MHD, cyklojízda, kavárenská zóna na Smetanově nábřeží... Takže datum nanic.
Vytiskli jste pro každou jednotu 150 diplomů a propagačních materiálů. Nevím, jak tomu bylo u jiných, ale my, i přesto, že jsme se snažili akci vlastními silami zpropagovat, jsme měli návštěvnost 6 lidí. Kolik stojí deset hodin provozu sokolovny Vám asi vysvětlovat nemusím.
Dál by mě zajímalo, proč v Tyršově domě nebyla (myslím zvenku) nikde reklama na tuto akci? Byli jste hlavní pořadatel a úplně jste se na to vykašlali. Jeden letáček na chodbě uvnitř Tyršáků vážně nepomůže...
Takže suma sumárum: zabili jste celý víkend, za cenu minimální návštěvnosti a nulového propagačního úspěchu. Musíte si uvědomit, že jste nezisková organizace, tudíž dostáváte peníze z daní občanů. Tak jimi neplýtvejte na blbosti, spíš zkuste zlepšit mediální komunikaci s veřejností, vymyslet dobrou reklamu a přestat být bratři a sestry jen pro sebe. První republika a nadšení z konce komunismu je dávno pryč!
Zbyněk Vacek, náčelník Sokola Praha VII (jedná se o můj názor, nemusí vyjadřovat názor dalších činovníků naší jednoty.)
Další články autora |