Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J59a97n 18R72á41ž

9. 11. 2015 18:16

Buď si přestaneme namlouvat, že je možno zkonstruovat spalovací motor neprodukující škodlivé emise, nebo vezmeme na vědomí že výbuch indonéské sopky vypudí do atmosféry během jednoho týdne víc škodlivých emisí, zejména oxidu siřičitého, oxidu dusíku a oxidu uhelnatého, než všechna auta světa za celý rok. A k tomu tolik pevných pevných částic jako všechny evropské tepelné zdroje za zimní sezónu.

A..........přestaneme blbnout!

1 0
možnosti
JF

J50a51n 92F91r40o23l24í76k

9. 11. 2015 14:20

A proč by se pane Urban měly přestat používat jen osobní auta s dieslem? Co daleko více čadící nákladáky a autobusy MHD? Jo, že to naruší budování pětiletky? To samozřejmě ANO. Tak to prostě v té Vaší vládě nějak zařiďte.;-)

1 0
možnosti
LP

Když je s emisemi všechno špatně , tak na jakém principu funguje emisní kontrola při ETK

1 0
možnosti
LP

Oprava technické prohlídce

0 0
možnosti
SN

:-)..... Co bude použito k pohonu nekonečného množství kamionů, které převáží zboží z jednoho konce světa na druhý? To nevadí? R^

1 0
možnosti

nic lepšího než ty kamiony reálně nemáme... budovat ke každému supermarketu vlakovou vlečku je zcela mimo realitu...

Kamion by při své hmotnosti musel vézt víc hmotnosti baterií než je jeho náklad.

Plus pokud by jste chtěl přejít na elektřinu a mít skutečně stabilní infrastrukturu kde většina dopravy jde z elektřiny... bude ČR potřebovat 3-4 další Temelíny. Tolik tu svítit slunce a foukat nikdy nebude... vody máme málo už teď... tzn bude třeba tak i tak radikálně zvýšit retenci v krajině. 

(což znamená hodně přehrad a téměř totální likvidaci "melioračních" opatření které se bohužel realizovali v minulých 60 letech)

vodík je v reálném provozu nepoužitelný  - pokud ho srovnáte třeba se zemním plynem, tak na stejný objem nádrže potřebujete cca 8x vyšší tlak vodíku oproti zemnímu plynu na stejný obsah energie. (plus je to korozivní šmejd non plus ultra) dle  současných předpisů by jste každou jízdu s takovou tlakovou nádobou měl hlásit hasičům týden předem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 935x
Poslanec ČSSD, předseda Podvýboru pro energetiku a místopředseda Hospodářského výboru Poslanecké sněmovny, v letech 2003 až 2006 ministr průmyslu a obchodu.

Seznam rubrik