Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Tušíte, jak dlouho trvá územní řízení (včetně všech odvolání)? Tušíte, jak dlouho trvá stavební řízení.

 Nějak jste zapomněl napsat, kolik to bude stát a z čeho se to bude financovat.  To však pro ČSSD a pány Sobotku s Mládkem není problém.

PS: Ostatně máme zkušenost se "Zemanovou" dálnicí do Ostravy.

0 0
možnosti
DS

Příležitost jste měl. Možná by Vaše slovo mělo váhu, pokud byste tento projekt zaštítil svou osobou a podmínil začátek stavby řekněme do roka od nastoupení Vaší strany do vlády svým odstoupením z politického života. Ideálně kdybyste tento slib pronesl ještě veřejně při jmenování vlády.

Ale to by chtělo konsenzus uvnitř strany, že? To by se v koalici muselo říct - buď se to postaví, nebo žádná vláda nebude. Na to bohužel nemáte odvahu.

0 0
možnosti
Foto

Aby vize nechyběly,když jsou tu tací,co se pořád po někom opičí,to volání po dohánění Ameriky mně dost hnulo nervovou soustavou.Dost už těch,co nemají vlastní představu,proč neustále někoho následovat ??Znáte toto "Co je pro jednoho životem,může být pro druhého smrtí " . ?.Kdybych se chtěla někým inspirovat,jistě by to byli z blízkého regionu Švýcaři,na rozdíl od Ameriky,máme kulturu a tradici,tak nevím co si brát z vykořeněné země?A nejsou porovnatelní,ani rozlohou.Jak od čerta k ďáblu.A paradox je,že tu neziskovky sypou sami do sebe a pozvedají národní uvědomění někomu,kdo žádné nemá,ale aby se zvedlo sebevědomí země a občanů,na to nikdo nemyslí.Infrastruktura v Praze je příšerná,chybí jakákoli koncepce,každý je limitován svým volebním obdobím a objemem provize.

Je fakt,že by bylo přínosem rychlodráhy to,že by Kladenští námezdnící nezacpávali Letnou,ovšem domnívám se,že si ten zadek budou vozit v autě stejně,dráha nedráha.Mimochodem,nedávno jsem jela vlakem ze Stránčic do Vršovic a bylo to fajn,připadala jsem si jak v TGV.Vzhledem k hustotě osídlení a infrastruktuře stávající nevím,kam nacpat rychlodráhu,bez zatáček,s koridory,aby mohla vyvinout rychlost 120 km/hod,doufám,že myslíte průměrnou a jediné co mně napadá,tak pod zem,nebo vysutou,tak si vzpomenu na náklady na tunel Blanku a napadá mně jedno,co už zčásti je ....co tahle napojit metro do Kladna,co do Kladna,do Plzně :-)?A nebo do Mnichova,ať si tedy vezmeme pro srovnání rozlohu Spojených to států,což ?A bylo by namístě zkvalitnit onu výstavbu a dohlédnout auditem na rozpočet staveb,neboť přihlédneme-li k rozdílu ,tak se stále ocitáme v Albánii a to si nepamatuji,že by byla pro někoho vzorem.A podporovat ekonomiku stavbami,to už je to poslední zoufalství,tam to by pomohla jen rychlodráha do jiné galaxie,Stopařův průvodce ...tak ostatně začíná,stavbou dálnice a bojkotem buldozeru.Krásný den.

1 0
možnosti
PK

Nejsem proti nějaké modernizaci dopravy na Ruzyni, vždyť třeba v Madridu jsou na Barajas 3 stanice metra. Jen bych k nákladům připočítal asi nákladnou rekonstrukci Masarykova nádraží, které je v zoufalém stavu včetně jeho homeless obyvatel. Pak nevím, kolik  cestujících na letiště tu dráhu využije, stejně se ti chudší co nevyužívají taxi nebo soukromá auta  tlačí na metro. Ale nevím, že by dnešní trasa do Motola neměla pokračovat na letiště, byt´termíny jsou ve hvězdách.

1 0
možnosti
LJ

Tak proč jste ji už dávno nepostavili?

Nebyly peníze?

0 0
možnosti
RK

... v letech 2003 až 2006 ministr průmyslu a obchodu.  Tak co vám bránilo v letech 2003 - 2006 toto stavbu za cenu Boeingu 787 Dreamliner zrealizovat?    Ale vy si vždycky nějakou chytrou odpověď najdete. Třeba že v té době Boeing 787 Dreamliner ještě nelétal:-P

3 0
možnosti
JT

To bylo, ted to urcite udela lepe.

0 0
možnosti
  • Počet článků 99
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 935x
Poslanec ČSSD, předseda Podvýboru pro energetiku a místopředseda Hospodářského výboru Poslanecké sněmovny, v letech 2003 až 2006 ministr průmyslu a obchodu.

Seznam rubrik