- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeden maly detail - ani s unesenym vlakem se neda odbocit, nabrat, nebo naopak ztratit vysku. Vlak se da jen zrychlit nebo zpomalit.
"Otázkou je, kam se uchýlíme a utečeme my, občané Evropské unie, až si i na našich územích vybudují pozice tito příchozí strachovládci, posedlí fundamentálním, terorizujícím islámem ?"
Neuteceme nikam. Jen si budeme moct rict: Dobry den smutku.
Inu, omlouvám se Vám předem, jakožto humanistce, že je nutno uvést několik nezáživných fyzikálně - technických faktů:
1. Vlak jezdí po kolejích položených na podkladu pevně spojeném se zemí.
2. Letadlo se pohybuje v vzduchu
Při vzniku nebezpečné situace lze vlak zastavit prakticky kdekoli a také je jej možné relativně snadno opustit.
Letadlo, jakkoli veliké, je navrženo tak, aby bezpečně plnilo svou svou funkci při minimální hmotnosti své konstrukce. Z toho pak vyplývá jistá křehkost vůči nestandardním situacím. Příkladem budiž například odhalený sebevražedný terorista s pár deky semtexu v podrážkách své obuvi. V letadle by i malé porušení vnějšího obalu způsobilo zcela fatální následky,
U vlaku však má robustnost dílů a jejich váha nízkou prioritu.
Vašich drahých nůžtiček na nehtová lůžka značky Solingen je mi upřímně líto, ale kdybyste byla trochu předvídavá, nebrala byste si je do kabinového zavazadla. Ale alespoň jste udělala radost někomu z pozemního personálu indického letiště
Jako učitel fyziky váš příspěvek jednoznačně schvaluji. Ještě bych k tomu dodal něco o proveditelnosti takových kontrol při nástupu do vozidla - u vlaků je to podstatně hůře realizovatelné, jelikož se do něj nastupuje mnoha dveřmi a (pokud by se kontrola stejně jako na letištích prováděla v budovách) na nádražích je mnohem větší pohyb osob oproti počtu zaměstnanců (máme asi tak 4 použitelná veřejná letiště a asi tak 3 000 stanic, kde staví vlak, včetně takových, kde není žádný personál, navíc na samotném pražském hlaváku je ročně odbaveno včetně přestupů více lidí než na Ruzyni, a to má Praha ještě několik dalších velkých nádraží).
Fakt je ten, že při vzniku Indie se ukázalo, že soužití islámu s hinduismem je téměř nemožné.
Rozdíl je v tom, že i ve vykolejeném zničeném vlaku většina pasažérů přežíje, a pomoc může přijít během několika málo minut, zatímco i velmi lehce poškozené letadlo se může zřítit, a jen velmi zřídka to někdo přežije. Dokonce i pád z malé výšky může být letadlu osudný, nehledě na to že může spadnout do moře, nebo do hor, kam se pomoc jen těžko dostane.
A taky v tom, že vlak nejde unést a narazit s ním třeba do výškové budovy. On zkrátka mimo koleje daleko nedojede
Rozdíl skoro žádný, ale zničení letadla má větší publicitu.
V případě, že se invazi neubráníme, tak si na rozdílný přístup úřadů k domácímu obyvatelstvu a kolonizátorům budeme muset zvyknout. Jedná se o zcela běžný jev který je tím silnější, čím je počet přistěhovalců větší.
Se zcela revoluční myšlenkou přišla norská proferoska antropologie z Univerzity Oslo Dr. Wikan která objevila, že je-li žena znásilněna muslimským přistěhovalcem, pak je za znásilnění zodpovědná ona sama. Není to geniální? Když ženu znásilní muž - etnický evropan, pak bude potretán ten muž. V případě že ženu znásilní třeba afghanec, pak bude potrestána ta žena. Ještě se máme co učit. Multikulti je u nás zatím v plenkách a počet přistěhovalců téměř na nule. Ti co tu už jsou, ti jsou drženi zatím v táborech. Chtělo by to přijmout alespoň milion migrantů a a pak tu bude konečně veselo.
jo, jeste jim davejte napady, a budou vas kontrolovat i ve vlaku, zatimco uprchlici budou jezdit bez kontroly
... bez kontroly a bez jízdenky.
A pak budou muset dráhy zdražit jízdný, aby se to vykompenzovalo.