- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Protože dle mě se nehledí na výsledky znalostí žáků, ale na počet žáků v dané škole, na odpracované( odučené) hodiny. Na objektivní ohodnocení žáka , jeho znalostí není čas. Ne každý má vlohy na všechny vyučované předměty. Systém školství dle mého není nastaven zle, jen by to chtělo od např. druhého stupně selektovat žáky podle poznatku učitelů, kdo je technicky zaměřen, kdo humanitně a v tom případě nezatěžovat matematického "génia" dějepisem, jiné chemií.
Problém vidím aj v rodičoch, ktorí chcú aby ich deti mali zo všetkého dobré výsledky.
Na rodičovskom združení obviňovali, že učiteľka matematiky je zlá, učiteľka slovenčiny je zlá, lebo majú z týchto predmetov zlé známky.
Musela som sa ozvať a povedať, že nech sa zmieria s tým, že ak má dieťa zlé známky, nemusí byť vina ani v učiteľovi ani v rodičovi, ani v lenivom dieťati, len jednoducho na to nemá vlohy.
Synovi som nikdy nepotrebovala vysvetľovať matematiku, fyziku, či chémiu a má z nich s ľahkosťou vynikajúce výsledky.
Avšak jazyky by bezo mňa nezvládol a jednotku z angličtiny ani zo slovenčiny nikdy mať nebude.
Selektovať žiakov podľa toho, na čo majú, sa asi na ZŠ nedá, lebo nemôžu vytvoriť malé skupinky - na to nie sú peniaze.
Ja sa len teším, kedy už bude na strednej škole (chce ísť na elektrotechnickú) a konečne budem môcť starosti so školou pustiť z hlavy.
Dneska nikdo neví.
Je třeba být na pozoru
Jinak zkušenost s tématem blogu nemám, ale pokud je to tak, asi je někde chyba.
Poslouchám ve zprávách, že to mají vymakané a sbírají zkušenosti, aby se mohli po návratu do "normálu" začít věnovat přestavbě školní výuky.
Prý to bude z 50-ti procent normální nechodit do školy, ale učit se.
Děkuji za moji školní docházku a i za "nenáviděné" učitele.
Opravdu.
Už jsem se lekl, že kamarádka dcery je těhotná.
držím pěsti a pevné nervy.
Na tehotenstvo je ešte príliš mladá.
Tak to prostě je. Děsivá improvizace - od vlády po "poslední" školu. Nicméně to chápu, jen bychom si příště neměli namlouvat, že jsme na něco takového připraveni.
Za sebe doufám, že se nebude improvizovat, až to všechno skončí. No, doufám ...
Mne by stačilo, keby sa učitelia umiernili v aktivite a držali sa hesla "menej je viac." Keď učiteľke matematiky stačí učebnica a pracovný zošit, prečo to nestačí na iných predmetoch?