Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vlada to jeste nedokazala vysvetlit, proc s 15m2 nemohou otevrit male obchody. Plky o mobilite nedavaji smysl snad ani jim. Pochybuji, ze nekdo z vlady ma male dite, ktere potrebuje nove boty a bundu (ony mrchy rostou). A ze kdo ma obchod se zbozim, ktere neprodava kamarad nekoho z vlady, muze po pul roce tohohle divadla jit leda na pracak je taky v poradku? Je fakt, ze na protestovani budou pak mit vsichni ti byvali podnikatele spoustu casu.

2 0
možnosti
Foto

Doporučil bych spíše čípek, aby se uvolnil průchod. A tak se odstranil nápor na bednu, a vše odešlo tudy, kudy normálně má;-)

0 0
možnosti

Píšete: Peníze nebo život (?). Já se ale ptám: Je tohle, co tu již 9 měsíců zažívámne, opravdu Život? Moje odpověď zní: NE!

Mám-li opravdu mluvit o Životě, pak o životě plnohodnotném, nikoli o dlouhodobém přežívání bez světla na konci tunelu.

Ano, nějakou dobu je člověk schopný akceptovat i tvrdé restrikce. Ale existují určité limity, za něž už prostě nelze jít, nemá-li člověk nakonec dopadnout na psychické a existenční dno a třeba i rezignovat na život.

3 1
možnosti

R25a41d91e43k 40K62o44h17u61t

27. 11. 2020 17:29

Až bude po epidemii, vezmu si transparent a půjdu na náměstí a budu požadovat, aby se příslušní politikové zodpovídali ze svých lumpáren nebo o tom budu psát, až se mi bude kouřit z klávesnice, ale teď na to asi není ta správná chvíle.

Zdroj: https://turnerjiri.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=761588

Chvályhodný počin. Konečně někdo zmapuje důkladně všechny lumpárny politiků za 30 let demokracie a svobody a půjde tvrdě za jejich potrestáním. Dávám velké plus!

0 0
možnosti

My Češi jsme v tomto ohledu jedni z evolučně nejvyspělejších.

Lidé, kteří mají potřebu věčně nadávat na Čechy tímto způsobem mají buď potřebu se nad ostatní vyvyšovat a nebo z cizích zemí viděli maximálně tak Jugoslávii.

Případně kombinace

.

Pro mnoho lidí to je jen otázka života a nebo peněz, s tím souhlasím. A já ani omylem nebudu říkat tu broskvovinu, že kdyby to mělo zachránit jeden lidský život, ... . Ani omylem. Pak lehce zjistíme, že všem nám je mnohem, mnohem dražší třeba dovolená než nějaký anonymní lidský život. Nesouhlasím ale s Vámi, že jde jen o otázku života či peněz a nic mezi tím. Epidemie šla řešit mnohem, mnohem lépe. Určitá řešení ukázal čas a jen málokdo na jaře věděl, že budou fungovat. U určitých věcí jsme to věděli už na jaře, ale vláda to vesele ignorovala. Dovedete si třeba představit, že by se během léta uvedla eRouška a vláda schválila zákon, že kdo nebude mít v telefonu eRoušku, nebude mít funkční telefon? A ještě zavést kvalitní trasování a možná by se tu mohli pořádat sportovní zápasy i s publikem. Takže si neříkejme, že to nešlo jinak.

0 0
možnosti
Foto

J80i19ř65í 41T57u58r19n91e20r

27. 11. 2020 16:20

Když čtu váš komentáře, jako je ten váš, přemítám( jako obvykle) že jsem buď svůj názor špatně vysvětlil, nebo jeho písemná podoba není určena každému. Nevím. V podstatě souhlasím se vším, co jste napsal, ale mám pocit, že nic z toho, co jste napsal není v rozporu a hlavně se netýká toho, co jsem napsal já.

Nenadávám na Čechy, naši přizpůsobivost alespoň v tomto ohledu nevnímám jako negativum.

Také v článku vůbec neřeším, jestli se něco mohlo a mělo udělat lépe, jsem přesvědčen že mohlo , a to i s těmi znalostmi a zkušenostmi, které jsme v danou chvíli měli.

Když jsem použil příměry jako peníze, nebo život" sázel jsem také na určitou "vyspělost" čtenáře, který nebude brát určitá zjednodušení úplně doslova, ale jen v jisté principiální rovině.

3 0
možnosti

Spíše bych měl příští rok obavu z fialek.

0 0
možnosti
Foto

J55i84ř85í 20T37u87r72n95e25r

27. 11. 2020 16:22

Nevím, jak jdou dohromady primulky s fialkami, ale s třešničkami asi moc ne.:-)

0 0
možnosti
Foto

Prohlášení J. Ledeckého mě docela šokovalo. Jistě není sám, kdo "o něco" přišel. Pokud to není zdraví nebo život, mělo by se to brát s nadhledem.

5 0
možnosti
Foto

J96i48ř35í 60T61u83r12n90e19r

27. 11. 2020 16:23

To s vámi souhlasím, leč z pozice toho, kdo o nic nepřišel.

0 0
možnosti

J69i32ř13í 62F94o32g54e14l

27. 11. 2020 14:38

Horší by byl fialový hnus......

3 0
možnosti
Foto

J69i84ř22í 76T17u96r41n83e33r

27. 11. 2020 16:24

viz odpověď panu Rehankovi

0 0
možnosti

Jak pravil náš president "jen blb nemění své názory" . Díky za procitnutí po osobní zkušenosti. Nelze než souhasit....

1 0
možnosti
Foto

J76i35ř88í 93T33u92r55n37e68r

27. 11. 2020 16:26

Řekl bych, že jsem zcela názory nezměnil, jen se prostě vyvíjely v čase tak, jak se vyvíjel fenomén, se kterým nikdo z nás neměl zkušenost.

3 0
možnosti

Nepřečkali. Spoustu lidí to nepřečkalo. Je úplně jedno, jestli je systém sto let za vopicema nebo ne, záleží na tom, kolik lidí zemře. Počet mrtvých na 100 000 obyvatel, naši sousedé: Polsko 41, Rakousko 31. Německo 19, Slovensko 14, Česká republika 72. Jenom si tak po česku lžete do kapsy.

4 2
možnosti

V Rakousku rozhodně není obchod se zdravím tak rozvinut. Jediné, čemu lze jakž takž věřit, je nárůst počtu zemřelých. Na jaře nebyl, v rakousku byl. Na podzim u nás je, ale nedá se poznat, za co může covid a za co zanedbaná péče. Uvidáíme srovnání s Rakouskem v tomto parametru. Někdy předevčírem o tom měli Blatný a Dušek tiskovku konferenci.

Mimochodem, jeden z důvodů proč panovala taková nedůvěra proti opatřením bylo utajování celkového počtu úmrtí. To by byl jinačí argument než počty výtěrů z nosu.

0 0
možnosti