- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Četl jsem již dříve Jirákovu analýzu, byl jsem jí dost pobouřen a ještě více tím, že jsem nikde nenašel solidní oponenturu Jirákova článku. Až teď od vás, a to velmi přesvědčivou.
Za mě díky, pane Turnere!!
Hlavně neměli nechat Babiše k čemukoliv se vyjadřovat, protože se totálně znemožnil sám, takže normální Pavel ani žádnou velkou reklamu nepotřeboval.
Přesně tak, tedy ne, že bych Prchala litovala, naopak, ale s tím "materiálem" se těžko dalo něco dělat.
Copak Jirák, to je známá figurka. Například o Ronaldu Reaganovi, když byl zvolen, bolševičtí ideologové hlásali, že byl někým stvořen. Pamatuji si, jak tvrdili, že jako herec přesvědčivě svírá v rukou kormidlo, které je však přišroubované k podlaze jeviště, zatímco politiku USA řídí někdo jiný. Jirák jde neomylně v jejich stopách.
Tento článek je dokladem toho, že marketéři odvedli svoji práci opravdu dobře...
Pravda, Babišovi marketéři fungují skvěle. Vždyť se koukněte na sebe, jak dokonale vám vymyli mozek.
Větší část společnosti přestane strašidelné informace ověřovat, konfrontovat s jiným pohledem. Začnou mít velkou potřebu celý problém zpřehlednit a zjednodušit. Stačí jim v tom pomoci správnými nálepkami a směrovkami, které budou jednoduché a logicky srozumitelné.
Přitlačte ještě na pilu a snažte se vyvolat pocit, že situace nemá řešení. Po počátečním odporu přijde pravděpodobně úzkost a pak rezignace na vlastní aktivitu, zůstává však naděje na spásu shůry.
Dejte jim takovou spásu jednoduchým návodem – vysvětlete davu (ano, v tu chvíli se už společnost z větší části chová jako dav), že ostatní jsou neschopní, podívejte, kam nás až dovedli, zatímco vy se nebojíte a máte řešení.
Budete přitom jen opakovat myšlenky, které jste lidem podsouvali již dříve. Jim tak budou vaše ideje připadat známé, logické, a tudíž uvěřitelné.