- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle autora by asi měl ministr vzít do ruky hrablo, a jít ten sníh odhrnout. Pokud se ovšem o to nemají starat silničáři, ale jak zpívá Nohavica - silničáři jsou překvapeni velice, když sníh zasypal jim silnice. A že se postavilo málo dálnic? To je sice pravda, ale nejprve je nutné opravit tankodrom (prý dálnice) z Prahy do Brna. Nějak mi uniká, v čem byli předcházející ministři lepší...
Nejde o to, jestli byli ti předchozí lepší, ale jaký byl tento. A dobrý rozhodně nebyl. Kromě toho nevím, proč by se nemohlo stavět současně, když se někde rekonstruuje. Myslíte, že všude na světě staví nejdřív jednu dálnici, pak druhou, pak třetí at.?
Ministr si hrablo brát nemusí, ani pilu, ale je ministr proto, aby služby, které stát provozuje, fungovaly. A jestli není schopen to zařídit (jak ano všude říká, že vše zařídí), pak nechť jde od válu a nastoupí někdo schopnější.
Je s podivem kolik je v Česku odborníků na dopravu. Autor článku je pravděpodobně seznámený jen s články v novinách a údajů z všeho schopných populistických sdělovacích prostředků. Proti jeho předchůdcům je pan ministr daleko nejlepší.
Marku, dobře OŤOKOVANÉ
si často vzpomenu na starou pravdu, nehledej důvody proč to nejde, ale způsoby jak to udělat a jen dodám...dobře
Tak nějak to bude
Jaromíre, jezdíme pravidelně, tak asi oba víme, jak u nás vypadají silnice. Neříkám, že by to bylo úplně špatné, ale zapadlejší okresky, to je mnohdy skoro stejná bída jako za starých časů "šokyálizmu". O dálniční síti hodně zaostávající za narůstající dopravou ani nemluvě. Zdravím
Vážený pane autore. To už jste zapomněl, jak tady řídili ministerstvo dopravy předchozí ministři ? Já si to dobře pamatuji. Buď nedělali vůbec nic a kdo nic nedělá nic nezkazí nebo si hrabali do vlastní kapsy. Jsem zvědav, jak bude pracovat nový ministr.
Proti tomu, co píšete, pane Buriane, nic nenamítám. A na to, jak bude pracovat nový ministr, jsem taky zvědavý.
Pan Ťok ve funkci ministra dopravy obstál. Zahajovat stavby je složitější než stříhat pásky. Zázraky tam nedokáže nikdo.
Máte NAPROSTOU pravdu. Vždyť sám pan ministr řekl, že rychleji by nedokázal stavět dálnice ani Superman
Proč 14 hodin stála D1? Je vůbec pravdou, že někdo zakázal odstraňovat stromy? Proč? Jak vypadalo jeho rozhodnutí? Jakou měl k tomu pravomoc? Hasiči v noci při vichřici nezasahují? Kdyby zde byla polární noc, tak D1 nepojede 4 měsíce? Neměly být stromy vykácené z ochranného pásma? Kdo je za nevykácení odpovědný? Jak byl nebo bude potrestán? Proč není v zákoně možnost domoci se odškodnění za ztrátu volného času?
Dálnice Brno-Vídeň, výsměch
Na hlavním tahu do Vídně, na mostě přes hráz vodní nádrže Nové Mlýny byly instalovány semafory a zaveden kyvadlový provoz. Někdy se říká, že Češi jsou pouze Rakušáci, kteří se nenaučili německy. Ne, jsme horší než Afričané.
Pokud Babiš nenabídne ministerstvo dopravy ODS, nebo některému jinému kritiku, udělá těžkou politickou chybu.
Proc? Tam jsou rodinne vazby na stavebni firmy a vse pojede jak na dratku.
D. Ťoka, v Panoptiku Vlády odborníků - Ještě považuji kupodivu za slušného člověka. Vytýkat je mu možno cokoliv - Na straně druhé ČR je v raritní situaci! Máme prachy - Nestavíme. Byrokracie je tak mocná, že Stát začíná požírat sám sebe. Nevím jak to dělají v Polsku - Jejich rozvoj Infrastruktury je až neuvěřitelný! My čerkáme až bude líp - Tam se již dlouhodobě lípe jezdí ! ...
Jestlipak nečekají, až nebudou peníze. Aby pak mohli říkat, že proto dálnice nestavěli a nepokračovali v modernizaci železnic, protože s už předstihem, prorocky jasnozřivě viděli, že jednou peníze nebudou
Ze sněhu v prosinci na D1 bych stejně podezříval sluníčkáře, to byla jasná sabotáž a kampaň
Účelovka! Sněhové vločky platil Soros a sypal Kalousek! Kavárníci a sluníčkáři za to mohou