Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.

Využijte nejrychlejší přístup do diskuse pomocí přihlášení přes Bankovní identitu.

Přihlásit / Registrovat

Článek je přesnej, mám velmi podobnou zkušenost: stěhovali jsme se - bydleli už v novém bytě, starý jsme připravovali k předání jeho majiteli. Záloha na elektřinu v obou bytech 2,5 tisíce/m, přitom ve starém bytě jsme jí zapínali max na hodinu denně, kdy jsme tam pracovali. Jinak jsme shazovali jističe. O snížení zálohy na starém bytě jsem se pokusil v internetové samoobsluze dodavatele elektřiny, nicméně ten mi sdělil, že minimální výše zálohy může díky naší spotřebě v posledních letech činit minimálně 2.300 Kč, což samozřejmě nic neřešilo. A tak jsem vzal telefon a volal. Chcete-li to a to, stiskněte jedničku (až devítku), změna výše zálohy byla tuším hned čtyřka. Stisknul jsem čtyřku. Co bych dělal mít telefon s vytáčecím kulatým číselníkem, prý tohle retro začíná být opět moderní, netuším. Hlas v telefonu mne odkázal na internetovou samoobsluhu (aniž tušil, jestli počítač a připojení k internetu mám) a rafinovaně hovor ukončil. Volám podruhé - tentokrát nechám nabídku Chcete-li, stiskněte... proběhnout úplně celou a raduji se ve chvíli, kdy se dovím, že budu přepojen na operátora. Samozřejmě všichni hovoří, čekám bezmála dvacet minut, pak se mi ozve příjemný ženský hlas. Operátorce vysvětlím svůj problém, během tří minut mi sníží zálohu na elektřinu ve starém bytě na 230 Kč. Strávil jsem u počítače a telefonu skoro tři čtvrtě hodiny...

Foto

Váš článek byl zaevidován a vyhodnocen jako zavádějící. Naše služby odpovídají akceptovatelným normám.

Vašek

Některé firmy používaly online chat, kde s vámi skutečně komunikoval člověk z masa a kostí. Teď do chatu z úsporných důvodů nasazují umělou inteligenci a to je teprve zábava. Jednu výhodu to má - můžete jí bez výčitek vynadat, co se do ní vleze.

Foto

Zábava je to každopádně. 😃 Ale snažím se neplýtvat energii na urážení "němé tváře". Když je sekyrka tupá, nic mi nepomůže, když jí začnu spílat do tupců 😃

Foto

Marku, asi jste toho robota urazil, protože při prvním pokusu o komentář se vzepřel:

HTTP Error 503. The service is unavailable.

Foto

Někdy mne napadá, Marku, že na takovýhle svět jsme už moc staří. A až natáhnu brka, jedním z mála pozitiv bude, že tyhle zrůdnosti mohu ponechat těm mladším; jako trest za to, že mne přežijou.

Foto

Tak to vypadá, že mi byl smazán příspěvek. Myslím, že jeho sarkastická nadsázka urazila umělou inteligenci

MV

S robotem se dá takovej pokec ještě pochopit. Horší je, když takhle disktujeme s živým státním úředníkem...

Foto

Nemůžu se zbavit pocitu, že někteří státní úředníci mají z nástupu umělé inteligence mindrák a snaží se ji zuby-nehty dostihnout, či přinejmenším napodobit svým chováním 😃

Ale záměrně píšu "někteří", určitě to nebudou všichni.

Foto

Taky je miluji 😃

Problém je v tom, že robot vůbec nevede rozhovor. Robot určuje a vynucuje si imbecilně nízkou úroveň komunikace. Srážka s klasickým živým byrokratem je proti tomu procházka růžovým sadem. 😃

Foto

Nejhorší je, že robota vaše monitorované spílání nerozhodí ani neurazí, co se stane, až budou všude roboti? Inu, lidstvo bude k nepotřebě a oni budou mít klid.

Foto

Funguje to i naopak. Na některých navigacích si uživatel může nastavit emoční úroveň, na jaké k němu bude zázračný vůdčí hlas promlouvat. Od srandiček až po nadávání řidiči do blbců, pokud například špatně odbočí.

A třeba se brzy dočkáme zákonů, které budou kriminalizovat urážení robotů lidmi 😃

  • Počet článků 1066
  • Celková karma 18,30
  • Průměrná čtenost 1159x
Výtvarný umělec, kurátor výtvarných projektů, publicista

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy