Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je tak, když o těchto věcech píše teoretik.

Dělal jsem v reklamě v top světové agentuře i jinde nejen v nich, ale I pro ně (dokonce tu mám I kolegu, který to může potvrdit) a tak, jak si to přeje autor, to zkrátka nefunguje.

Společnosti vkládají do reklamy peníze s vědomím rizika, že reklama nemusí zabrat... vždy přísně sledují náklady... a pochopitelně chtějí mít záruku, že reklama bude úspěšná.

Víte, co je na reklamě nejcennější? (Neříkám, že nejdražší.) Je to dobrý nápad! A přitom se předem nikdy nedá odhadnout úspěšnost,

Příklad? Vánoční stromeček s divokám prasátkem "Já už ho vidím!"

Reklama nebyla sama o sobě drahá (ostatně, pokud to nevíte, na reklamě jsou nejdražší vysílací časy v televizi stejně tak jako inzertní plocha v jiných médiích). Ale nápad k nezaplacení.

Pokud to nevíte, vyvolání poptávky po produktu je SKUTEČNĚ cílem reklamy. Přiměřenost, informace, procento z obratu...? Jakákoli regulace je proto popřením smyslu reklamy jako takové.

Chtěl jste kapitalismus? Toto je jedním z jeho příznaků. Žádné soudružské pětiletky apod., autore! Njesou Vaše zlatá 70. léta.

Talže je asi i zbytečné se ptát, jak takovýhle nesmysl mohl zplodit člověk, který se pyšní, že je tzv. jeden ze zakladatelů a čelných funkcionářů Svazu průmyslu ČR.

1 0
možnosti
MR

Dobrý den, Váš dopis mne oslovil a to nejenom po faktické stránce ale i díky nadhledu s nímž je podán. Rád bych upřesnil, že mimo jiné reklama a výjimka vyplývající z regulí EU týkající se obalových prostředků, je příčinou nadměrných balení, které například v Německu jsou postihovány ze zákona jako ztv. Mögelpackungen, tedy klamné obaly. V přímé souvislosti pak docházíme k navýšenému objemu odpadů z obalů, které tvoří například v komunálním odpadu až 80% objemu. 

Posledním aspektem je aspekt kvality, kde největší objem reklamy je vkládán do prodeje nekvalitních výrobků, které potřebují ke své distribuci větší objem nepravd, bez nichž by nebyly prodatelné a SLEVY a AKCE jsou jen jednu z forem reklamy.

Sám pan ministr v době voleb zvolil formu Babišových bilboardů z balíků slámy. Předpokládám, že se jednalo o formu reklamy z níž strana, ani výrobci daně neodváděli, takže je možné, aby možné úniky analyzovali přímo pracovníci.

Věřím že s autorem, budu moci spolupracovat a těším se na naše spojení, či komunikaci.

0 0
možnosti
LR

Ano.

Na obaly jsem úplně zapomněl. Takže příslušná firma placená z našich a EU daní by měla mít i dceřinnou firmu na posuzování přiměřenosti obalů a kvalitu obsahu ve srovnání s nápisy na obalu.

Takže navrhuji 5 úředníků - pardon tvůrčích inovativních posuzovatelů na jednu firmu.

Jen se obávám, že ke svému kmetskému věku autor článku o spojení s Vámi moc zájem mít nebude.

0 0
možnosti
IH

Podle mě autor nic pozitivního nepřináší. Já bych ho nechal zdanit nebo rovnou utratit.

3 0
možnosti
Foto

Ale jo, jen si klidně regulujte. Ti chytří si stejně vždycky poradí a nakonec ostrouhaj zase jen kobliháři.

2 0
možnosti
LR

Velmi podnětný návrh.

Je nesmírně potřeba, aby pro posouzení přiměřenosti reklamy byla založena dceřinná firma Agrofertu dotovaná samozřejmě ministerstvem financí a Evropskou Unií. Vzhledem k řádově půl-milionu podnikajících subjektů a zhruba desetitisícům různých medií s reklamou považuji za naprosto nezbytné, aby byla patřičně personálně a materiálně vybavena.

Minimálně 1 reklamní odborník na zhruba 10 podnikajících subjektů.

Regulaci podnikání jistě autor článku rozumí dobře, nakonec hlavní část produktivního života prožil v době, kdy se velmi moudře regulovalo.

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Úsměvná nekonzistentnost a otřesně nemravná skutečnost, že žádáte lupiče aby víc oloupili určitou skupinu lidí.

2 0
možnosti