- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je tak, když o těchto věcech píše teoretik.
Dělal jsem v reklamě v top světové agentuře i jinde nejen v nich, ale I pro ně (dokonce tu mám I kolegu, který to může potvrdit) a tak, jak si to přeje autor, to zkrátka nefunguje.
Společnosti vkládají do reklamy peníze s vědomím rizika, že reklama nemusí zabrat... vždy přísně sledují náklady... a pochopitelně chtějí mít záruku, že reklama bude úspěšná.
Víte, co je na reklamě nejcennější? (Neříkám, že nejdražší.) Je to dobrý nápad! A přitom se předem nikdy nedá odhadnout úspěšnost,
Příklad? Vánoční stromeček s divokám prasátkem "Já už ho vidím!"
Reklama nebyla sama o sobě drahá (ostatně, pokud to nevíte, na reklamě jsou nejdražší vysílací časy v televizi stejně tak jako inzertní plocha v jiných médiích). Ale nápad k nezaplacení.
Pokud to nevíte, vyvolání poptávky po produktu je SKUTEČNĚ cílem reklamy. Přiměřenost, informace, procento z obratu...? Jakákoli regulace je proto popřením smyslu reklamy jako takové.
Chtěl jste kapitalismus? Toto je jedním z jeho příznaků. Žádné soudružské pětiletky apod., autore! Njesou Vaše zlatá 70. léta.
Talže je asi i zbytečné se ptát, jak takovýhle nesmysl mohl zplodit člověk, který se pyšní, že je tzv. jeden ze zakladatelů a čelných funkcionářů Svazu průmyslu ČR.
Dobrý den, Váš dopis mne oslovil a to nejenom po faktické stránce ale i díky nadhledu s nímž je podán. Rád bych upřesnil, že mimo jiné reklama a výjimka vyplývající z regulí EU týkající se obalových prostředků, je příčinou nadměrných balení, které například v Německu jsou postihovány ze zákona jako ztv. Mögelpackungen, tedy klamné obaly. V přímé souvislosti pak docházíme k navýšenému objemu odpadů z obalů, které tvoří například v komunálním odpadu až 80% objemu.
Posledním aspektem je aspekt kvality, kde největší objem reklamy je vkládán do prodeje nekvalitních výrobků, které potřebují ke své distribuci větší objem nepravd, bez nichž by nebyly prodatelné a SLEVY a AKCE jsou jen jednu z forem reklamy.
Sám pan ministr v době voleb zvolil formu Babišových bilboardů z balíků slámy. Předpokládám, že se jednalo o formu reklamy z níž strana, ani výrobci daně neodváděli, takže je možné, aby možné úniky analyzovali přímo pracovníci.
Věřím že s autorem, budu moci spolupracovat a těším se na naše spojení, či komunikaci.
Ano.
Na obaly jsem úplně zapomněl. Takže příslušná firma placená z našich a EU daní by měla mít i dceřinnou firmu na posuzování přiměřenosti obalů a kvalitu obsahu ve srovnání s nápisy na obalu.
Takže navrhuji 5 úředníků - pardon tvůrčích inovativních posuzovatelů na jednu firmu.
Jen se obávám, že ke svému kmetskému věku autor článku o spojení s Vámi moc zájem mít nebude.
Podle mě autor nic pozitivního nepřináší. Já bych ho nechal zdanit nebo rovnou utratit.
Ale jo, jen si klidně regulujte. Ti chytří si stejně vždycky poradí a nakonec ostrouhaj zase jen kobliháři.
Velmi podnětný návrh.
Je nesmírně potřeba, aby pro posouzení přiměřenosti reklamy byla založena dceřinná firma Agrofertu dotovaná samozřejmě ministerstvem financí a Evropskou Unií. Vzhledem k řádově půl-milionu podnikajících subjektů a zhruba desetitisícům různých medií s reklamou považuji za naprosto nezbytné, aby byla patřičně personálně a materiálně vybavena.
Minimálně 1 reklamní odborník na zhruba 10 podnikajících subjektů.
Regulaci podnikání jistě autor článku rozumí dobře, nakonec hlavní část produktivního života prožil v době, kdy se velmi moudře regulovalo.
Úsměvná nekonzistentnost a otřesně nemravná skutečnost, že žádáte lupiče aby víc oloupili určitou skupinu lidí.