Děkujeme za pochopení.
J54i29ř75í 72K50i98n86d54l
Vozit kusové zásilky je neekonomické. Za komunistů a tedy i dnes by to probíhalo následovně. Parta lidí naloží na nákladní auto zboží. To se odvezlo nákladové nádraží, kde se složilo do připravených vagonů anebo vagonu. Po naložení se vagon zavřel pečetí na drátku. Na bok vágonu se dal nákladový list, ze kterého bylo zřejmé, co veze a kde je stanice určení. Druhý den se vagon odtáhl na seřaďovací nádraží, kde se spojil s nákladní soupravou. Třetí den nákladní vlak s vagonem vyjel. Do jel do další železniční stanice, kde se želenice křižovala. Zde se nákladní vlak přeposunoval a druhý den vyjel. To se mohlo opakovat ještě několikrát. Dojel po více týdnu do stanice určení. Zde se zjistilo, že vagon někdo během cesty vykradl a to tak, že blombu utrhl a pak dokázal blombu zavěsit tak, že to nebylo možné zjistit, kde se to stalo. Zavolala se VB. Ta sepsala protokol vylechla nějaké lidi a začala vykládka. Naložilo se to na nákladní auto a odvezlo se to do skladu. Kde se to složilo. Po převzetí se to znova naložilo a odvezlo do jednotlivých prodejen. Dnes se to naloží na náklaďák a ještě ten den je to v cíli určení pokud se jedná o naše území.
V47o18k88o59u11n 38V76l40a28d98i20m44i56r
Napsal jste worst case.
Vzpominam si, ze v sedesatych letech prislo do podniku hlaseni o vagonu na nadrazi, a ten vagon musel bejt jeste ten den vylozenej, jinak byla mastna pokuta. A vsechny CSAD udrzovaly flotilu Eren a pozdeji Roburu, ktere nastartovaly to rozvezt.
V68l28a48d93i98m25í18r 57H85r47u80b84ý
Sdělte, prosím, jak velký rozsah přepravy (v tunách i m3) by bylo nutno převést na železnici jen v ČR, uveďte koridory, které ten náklad převezou a uveďte velikost překladištních terminálů. Pak snad pochopíte, co propagujete. Děkuji za snahu.
G33e30o58r47g15e 97H43o44l22y
Tady je neco o nehodach trucks zde v Severni Americe:
V16l26a92d51i12m88í65r 83T51e18m73l31í56k
...problém je i v kvalitě našich železničních svršků...když po 30 letech od sametu je rychlík v Berlína do Salcburku a Vídně v cílové stanici dříve při cestě přes celé Německo, než přes Čechy, tak co chceme ? Jakou dopravu můžeme nabídnout ?
D76a17l27i92b22o10r 75B10a44r61t11o54š
zde souhlasím, dálková kamionová přeprava je nesmysl z hlediska ryze ekonomické efektivity, ale má smysl jinak v ekonomii.................jak byste zaměstnal ty chlapy? jako zubaře nebo jako obvoďáky nebo jako profesory ekonomie či astrofyziky??
a ta pohroma stejně jednou přijde, jen to ještě chvíli potrvá, kdy kamiony budou řízeny robotem, tedy řídícím algoritmem. A čísla jsou závratná, u nás je to více než sto tisíc lidí a v SRN PŘES PŮL MILIONU........ nu a v EU si to asi dokážete představit sám........
A tak je otázka co je lepší.........nechat ty chlapy jezdit kamionem anebo je mít jako nezaměstnané?
Možná by mělo smysl některé naše dálnice dobudovat na tří a čtyřproudé jendím směrem........aby se tam vešly i kamiony a i auta........anebo zakázat delší přepravu kamiónem než sto kilometrů, cokoli je pro přepravu nad sto kilometrů se bude muset naložit na vlak............ale pak opět máme tu otázku co s těmi řidiči kamionů na co je přeučíme?
R51o95m36a51n 73E44n38d17e63r76s
Mohli by dělat na té železnici. A taky budou určitě potřeba řidiči k rozvozu od těch vlaků malými dodávkami.
- Počet článků 493
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1088x
Autor knihy SVĚDECTVÍ SOUČASNÍKA - nakladatelství MAREK BELZA, 2016 - výběr mé publicistiky 1978 až 2015
webová stránka: http://trinkewitz.cz
mail: trinkewitz.zdenek@seznam.cz