- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
.. Liessmann : Reformátory vzdělání všeho druhu pojí jediné a to nenávist k tradičnímu pojetí vzdělanosti...
Pan Trinkewitz jako pravý neomarxista chce samozřejmě diskutovat a podílet se na kritice všeho druhu, ovšem jen za podmínek, které stanoví on (nezažili jsme to už někdy svrchovaně?), přece mě ateistu nebudete poučovat knězem Halíkem !
To se pletete, já jsem staromarxista (nikdy leninovec-stalinista).
A upřímné křesťany mám rád. Když jsem byl za Luxe krátce v KDÚ-ČSL, přátelil jsem se Aloisem Navrátilem, říká-li Vám to něco.
A ten Halík je povedený kněz!
Vladímíra Dvořáková si plete pojem "didaktika". Didaktika se týká toho,jak učit, a ne toho, CO učit.
CO učit, to je dnes problém, protože různé strany by chtěly vnést ro škol svůj obsah. Vůbec se nebere ohled na to, CO se chtějí naučit mladí lidé. Proto jsou nutné soukromé školy. Obsah vzdělávání by měl záviset na "zákazníkovi", který by si měl vybírat na "trhu škol a učitelů".