- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oteplovani je prekrasna politicka otazka na oblbovani obcanu. Politici poukazuji na mnozstvi jejich prace a doufaji v nadseni jejich volicu. (viz Francie)
Psal jsem pod jinym clankem. Snizeni emise z pouziti ropy (uhli a plynu) nastane jen pri tlaku ekonomickeho zakonu. Cenou a nutnosti pouziti energie z techto zdroju. Opakuji znovu, castecne snizeni pouziti zminenych zdroju, muze jen byt jen na bazi ekonomicke. Jinak nebude mit zadny ucinek.
DIKTAT pro snizeni je jen zasterka idiotu na politickem nebi Po parizske konferenci 2015 jeste ani jedna zeme jeji "kvota" nesplnila, i kdyz se k nim zavazala.
Skoda te "energie" takove clanky psat.
pokusy dostat kamiony na koleje už tady byli, tak asi před dvaceti lety, ale pak to utichlo. Musíme si uvědomit, že žijeme v kapitalismu, kde jsou peníze až na prvním místě...
Uvědomte si, že vyšší cena znamená vyšší spotřebu materiálů a energií - prostě to (dvojí) překládání kontejnerů je pracné, náročné ...
A kolikrát stouply emise vlivem růstu letecké dopravy??? Tu nad námi, v srdci Evropy, neřeší nikdo. Myslím, že by neškodilo všem typům dopravy se podívat na ledví - a třeba rozjet debatu v médiích. Nevím, proč se tomu novináři tak vyhýbají.
Svycarko resi tento problem dopravou transitnich nakladaku pomoci elektrifikovane zeleznice pres sve uzemi.
Konference rovnez cudne nezminuje kontejnerovou oceanskou dopravu. Zde, obri naftove lodni motory vychrli z kazde lodi zplodiny asi za 50 tis nakladaku. Neni to vsak videt , tak to nikomu nevadi .A pohanet tyto lodi bateriemi se neodvazuje navrhnout ani nejvetsi zeleny silenec.
Teplota Země mírně roste, ale mezi vědci nepanuje shoda, zda je to vinou člověka, nebo zvýšené sluneční aktivity a jestli růst teploty může člověk vůbec ovlivnit.