- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
My měli stejné problémy u Hermod - Bonerix. Jejich operátorky nejsou řádně proškolené a na emaily odpovídají i po týdnu. Přechod smlouvy nám trval 3 měsíce , operátorky pokaždé vyplnili špatně smlouvu, ale falešný podpis nikomu nevadil . Po roce jsme ztratili trpělivost a jsme na kreditu a používáme veřejné wifi a skype. Úspora 90 %. Servis u Hermod - Bonerix = 0. Dovolatelnost práva =0. Reklamace a vyřízení = 0. Neochota a kolovratolismus = 100 bodů.
aktivovali jsme si u Hermodu internet, telefon prý dobrý, po aktivaci samozřejm nešel internet, v telefonu odešel sottware. Śkoda 1500 kč. Důvod nevhodný telefon pro mobil internet. Ale v Hermodu přestože věděli, co máme za mobil, tak nás na to neupozornili.
No to co bloger popisuje je obecny problem nasich operatoru jako celku. Proste on mel holt tu smulu narozdil od dalsich 95% lidi, kteri budou rikat, ze jim vsechno bezi tak jak ma. Spis me zarazi, ze na placene technicke podpore, jsou schopni pozadat uzivatele aby to vypnul a zapnul a nesnazi se mu problem vysvetlit a nejak zajistit, aby jim ten clovek znovu s tim problemem nezavolal. Ale i to je o lidech.
Takze pro jednoho neprijemna zkusenost s virtualem, pro nektere ponauceni a pro lidi co tohoto virtuala pouzivaj a maj pozitivni zkusenosti pichani do vosiho hnizda.
Bylo by zajimave videt zde reakci primo operatora, coz se pravdepodobne nestane. Jinak osobne jsem u plnohodnotneho operatora a jeste par let budu nez se tady trh s virtualy stabilizuje a procisti a zustanou jen ti, kteri za neco stoji :)
Hezky den
Jak píši, vracím se k Vodafonu.
Mě zaráží hlavně to, že MOBIl.CZ, za kterým stojí mediální, na české poměry, obr MAFRA, není schopen sipohlídat třeba propagaci na Facebooku. Dostat to do podvědomí lidí.
A druhá věc. Jak pročítám historii toho fora na Facebooku, jsou to stále ty samé problém. Špatně funkční samoobsluha, nefunkčnost netu po vyčerpání FUP. Takže o tom operátor musí vědět, ale otázka je, proč s tím nic nedělá. Protože spoléhá na to, že se nikdo neozve, nebo si dle SMS co Vám příjde, dobijete kredit, ikdyž to nepotřebujete?
Nevím, mám mobil.cz od samého začátku a zatím žádné problémy. Převedení čísla fungovalo tak jak má a data taky. Je pravda, že tep pomalý internet moc nefunguje, ale za podobnou dávku rychlých dat jsem před tím platil 150 kč u vodafonu.
Jednou jsem akorát zaznamenal sníženou kvalitu hovoru, ale hned to přešlo.
mam stejnou zkusenost...navic jednou si "dovolili" venovat mi dalsich 200 MB zdarma jen tak...problem jsem s nimi zatim zadny nemel.