Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AV

A28n13n74a 83V21e97s21e62l51á

21. 10. 2013 10:42

My měli stejné problémy u Hermod - Bonerix. Jejich operátorky nejsou řádně proškolené  a na emaily odpovídají i po týdnu. Přechod smlouvy nám trval 3 měsíce , operátorky pokaždé vyplnili špatně smlouvu, ale falešný podpis nikomu nevadil . Po roce jsme ztratili trpělivost a jsme na kreditu a používáme veřejné wifi a skype. Úspora 90 %.  Servis u Hermod - Bonerix = 0. Dovolatelnost práva  =0. Reklamace a vyřízení = 0. Neochota a kolovratolismus = 100 bodů.

0 0
možnosti
AV

A40n76n81a 47V84e97s25e92l51á

21. 10. 2013 10:45

aktivovali jsme si u Hermodu internet, telefon prý dobrý, po  aktivaci samozřejm nešel internet, v telefonu odešel sottware. Śkoda 1500 kč. Důvod nevhodný telefon  pro mobil internet. Ale v Hermodu přestože věděli, co máme za mobil, tak nás na to neupozornili.

0 0
možnosti
Foto

J12a74n 92H64o66r82á45č12e22k

21. 10. 2013 10:05

No to co bloger popisuje je obecny problem nasich operatoru jako celku. Proste on mel holt tu smulu narozdil od dalsich 95% lidi, kteri budou rikat, ze jim vsechno bezi tak jak ma. Spis me zarazi, ze na placene technicke podpore, jsou schopni pozadat uzivatele aby to vypnul a zapnul a nesnazi se mu problem vysvetlit a nejak zajistit, aby jim ten clovek znovu s tim problemem nezavolal. Ale i to je o lidech.

Takze pro jednoho neprijemna zkusenost s virtualem, pro nektere ponauceni a pro lidi co tohoto virtuala pouzivaj a maj pozitivni zkusenosti pichani do vosiho hnizda.

Bylo by zajimave videt zde reakci primo operatora, coz se pravdepodobne nestane. Jinak osobne jsem u plnohodnotneho operatora a jeste par let budu nez se tady trh s virtualy stabilizuje a procisti a zustanou jen ti, kteri za neco stoji :)

Hezky den

0 0
možnosti
MT

Jak píši, vracím se k Vodafonu. 

Mě zaráží hlavně to, že MOBIl.CZ, za kterým stojí mediální, na české poměry, obr MAFRA, není schopen sipohlídat třeba propagaci na Facebooku. Dostat to do podvědomí lidí.

A druhá věc. Jak pročítám historii toho fora na Facebooku, jsou to stále ty samé problém. Špatně funkční samoobsluha, nefunkčnost netu po vyčerpání FUP. Takže o tom operátor musí vědět, ale otázka je, proč s tím nic nedělá. Protože spoléhá na to, že se nikdo neozve, nebo si dle SMS co Vám příjde, dobijete kredit, ikdyž to nepotřebujete?

1 0
možnosti
KV

K40a89r49e25l 41V27a19l16i82š

21. 10. 2013 9:57

Nevím, mám mobil.cz od samého začátku a zatím žádné problémy. Převedení čísla fungovalo tak jak má a data taky. Je pravda, že tep pomalý internet moc nefunguje, ale za podobnou dávku rychlých dat jsem před tím platil 150 kč u vodafonu.

Jednou jsem akorát zaznamenal sníženou kvalitu hovoru, ale hned to přešlo. ?

1 1
možnosti
DK

mam stejnou zkusenost...navic jednou si "dovolili" venovat mi dalsich 200 MB zdarma jen tak...problem jsem s nimi zatim zadny nemel.

0 0
možnosti
Foto

Nepříjemná zkušenost :)

0 0
možnosti